معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: اساس‌نامه صندوق بیمه فعالان قرآنی آماده شده اما بخاطر تصویب نشدن اعتبار، تاسیس این صندوق همچنان متوقف مانده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت بیمه فعالان قرآنی اظهار داشت: تاکنون حدود 6 هزار و 500 نفر ثبت نام جدید انجام داده‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ند و زمینه تشکیل پرونده بیمه آنها ایجاد شده که در این رابطه تفاهم‌نامه‌ای با صندوق هنرمندان نیز به امضا رسیده است.

وی با بیان اینکه «در حال تاسیس صندوق بیمه فعالان قرآنی هستیم» توضیح داد: بیمه افرادی که متوقف مانده بود نیز دوباره به جریان افتاده و تا زمانی که صندوق بیمه فعالان قرآنی تاسیس شود خدمات بیمه‌ای به افرادی که ثبت نام آنها قطعی شده از همان طریق صندوق بیمه هنرمندان ارائه می‌شود.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اساسنامه صندوق بیمه فعالان قرآنی آماده شده و در حال ثبت آن هستیم اما از آنجا که هنوز اعتبار این صندوق تصویب نشده‌، تاسیس صندوق نیز متوقف مانده است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار