طرح ضربتي مقابله با فروش البسه هاي غير متعارف از اول شهريور ماه توسط پليس امنيت عمومي استان اصفهان اجرا و 57 واحد صنفي در اين زمينه پلمپ شدند.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" اكبر عاصمي" رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: به دنبال در خواست هاي مردمي مبني بر برخورد با توزيع كنندگان البسه غير متعارف و منقوش به تصاوير مبتذل و گروه هاي شيطان پرستي طرح ويژه و ضربتي مقابله با فروش اين گونه البسه در فروشگاه هاي پوشاك شهر اصفهان از ابتداي شهريورماه به اجرا گذاشته شد. 

وي افزود:در اين طرح از پنج هزار و 879 واحد صنفي بازديد به عمل آمد كه در اين زمينه تعداد 57 واحد تعطیلی و براي 285 واحد ديگر نيز اخطاريه تعطیلی صادر و به متصديان دو هزار و 638 واحد تذكر داده شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در جريان اجراي طرح مذكور ده ها البسه با مدل هاي نامتعارف و منقوش به تصاوير پرچم كشورهاي امريكا، انگليس و تصاوير مبتذل و همچنين مانتوهاي نامتعارف، كلاه هاي منقوش به آرام هاي گروه هاي انحرافي و شيطان پرستي جمع آوري شد.

سرهنگ عاصمي با بيان اينكه طرح مذكور با قاطعيت از سوي پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان ادامه خواهد داشت بيان داشت: واحدهايي كه اخطاريه پلمب برايشان صادر شده چنانچه پس از اتمام مهلت قانوني نسبت به رعايت مقررات مربوطه و رفع معايب و نواقص خود اقدام نكنند با برخورد قانوني پليس روبرو خواهند شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.