ساختمان دو طبقه مسکونی در شرق تهران فرو ریخت + تصاویر

گودبرداری غیراصولی باز هم حادثه ساز شد و صبح امروز یک ساختمان دوطبقه مسکونی در شرق تهران فروریخت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، همسایگان ساعت 11:07 دقیقه امروز طی تماس با سامانه 125 از بروز حادثه آوار و احتمال گرفتار شدن یک نفر در زیر ساختمان تخریب شده ، خبر دادند كه ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش 
نشانان ایستگاه 48 به اتفاق گروه امداد و نجات 2 این سازمان را رهسپار خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی خیابان نبی اكرم كرد.

ساختمان دو طبقه مسکونی در شرق تهران فرو ریخت + تصاویر

علی اكبر طالقانی رئیس ایستگاه 48 آتش نشانی كه بهمراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده بود، دراین مورد اظهار داشت: درقطعه زمینی برای ساخت بنای جدید گودبرداری شده بود که براثر سست شدن دیواره های خاکی جانبی محل گودبرداری و نیزعدم شمع بندی مناسب ، ناگهان یک ساختمان دو طبقه مسکونی و همچنین یک مغازه خواروبار فروشی در طبقه پایین این ساختمان که درمجاورت این محل قرار داشت، فروریخت.

وی افزود: با توجه به اظهار شاهدان مبنی بر زیر آوار ماندن صاحب مغازه ، آتش نشانان به سرعت وارد عمل شدند و با رعایت موازین ایمنی شروع به آوار برداری کردند.

ساختمان دو طبقه مسکونی در شرق تهران فرو ریخت + تصاویر

طالقانی ادامه داد: نیروها پس از جستجو در زیر آوار خوشبختانه هیچ فردی را پیدا نکردند که بعد از انجام تحقیقات اولیه معلوم شد مرد مغازه دار پیش از ریزش ساختمان مغازه اش را ترک کرده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
آهان که اینطور بازم گود برداری حادثه آفرید ولی ایندفعه فاجعه ب بار نیومد!!!!
آخرین اخبار