برخورد کامیون کمپرسی با پل عابرپیاده در خیابان رجایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:با حضور آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک کامیون کمپرسی در حال حرکت به دلیل بالا بودن کمپرس با یک پل عابر پیاده برخورد می‌کند و موجب می‌شود این کامیون در وضعیتی نامتعادل بماند.

برخورد کامیون کمپرسی با پل عابرپیاده در خیابان رجاییجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت: در ساعت 10:55 امروز برخورد یک دستگاه کامیون با پل عابر پیاده واقع در جنوب به شمال خیابان رجایی، بالاتر از آزادگان به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام و ماموران سه ایستگاه به همراه سه جرثقیل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک کامیون کمپرسی در حال حرکت به دلیل بالا بودن کمپرس با یک پل عابر پیاده برخورد می‌کند و موجب می‌شود این کامیون در وضعیتی نامتعادل بماند.

ملکی بیان داشت:‌ راننده این کمپرسی دچار آسیب‌دیدگی شده بود که به مراکز درمانی منتقل شد. خوشبختانه این پل سقوط نکرد و هیچ کس نیز بر روی پل نبود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: مشکل ترافیکی در محدوده وجود ندارد و نیروهای آتش‌نشانی و شهرداری تهران در حال آزاد کردن این کامیون از زیر پل هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار