سرپرست تیم فوتسال حفاری گفت: فدراسیون باید پاسخگوی هزینه‌هایی که به حفاری تحصیل کرده باشد.

ایرج کریمی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانگفت: حفاری یک باشگاه دولتی است از محل درآمدها هزینه می‌کند، حال با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی جامعه ما هنوز قادر به گرفتن مطالبات خود از شرکت شده‌ایم و چند سال اخیر با مشکلات مالی مواجه بوده‌ایم اما با این حال نیز همیشه تابع تصمیمات و قوانین کمیته فوتسال بوده‌ایم،  زمانیکه تاریخ دقیق رقابت‌های نهایی لیگ امیدهای کشور مشخص شد با وجود موانع تمام برنامه‌ها را برای حضور در این رقابت‌ها تنظیم کردیم تا خللی در کار مسئولان بوجود نیاید و تیمی به خاطر ما متضرر نشود اما این دور‌اندیشی و انصاف فقط مختص ما است و حفاری برای مسئولان لحظه‌ای اهمیت ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل تابستان اخذ بلیط در اهواز، مشکلات زیادی را همراه دارد و با مبالغ بالایی امکان گرفتن بلیط محیا شود.

مسئولان حفاری با مبلغی معادل 22 میلیون بلیط چارتر کردند تا بازیکنان در زمان مناسب به رشت برسند اما پس از اینکه تیم راهی این شهر شد نامه‌ای دست مسئولان هیئت فوتبال استان رسید که مسابقات لغو شده است شاید لغو مسابقات برای مسئولان کار آسانی باشد اما به منزله بلایی برای تیم حفاری است.

این درحالیست که ما حتی با انجام به موقع رقابت‌ها نیز مشکلات اداری داشتیم که چرا رقابت‌های سال گذشته باید در ماه هفتم امسال برگزار شود اما مبلغی را به دست آوردیم تا به تصمیمات کمیته فوتسال و مسئولان احترام بگذاریم.

کریمی در ادامه بیان داشت: می‌خواهم بدانم تا کی باید جوابگوی بی‌سر‌و‌سامانی در فدراسیون باشیم؟ تا کی باید تاوان تصمیمات ناگهانی مسئولان را بدهیم؟ اما این بار از حقمان نمی‌گذریم و کمیته فوتسال باید جوابگوی هزینه‌ایی گزاف و بیهوده باشگاه حفاری باشد.

زیرا با این شرایط نمی‌دانیم اجازه شرکت در مسابقات نهایی را در تاریخ جدید به ما می‌دهند یا نه، خودم با وجود تلاش بازیکنان دلسرد شده‌ام و نمی‌دانم تصمیم نهایی‌ام برای شرکت در مسابقات چگونه خواهد بود. تا اینجا فقط نیمی از مشکلات بازگو شد که به دلیل لغو رقابت‌ها متحمل آن شدیم.

نمی‌دانم با روحیه ضعیف بازیکنانش که 8 ماه  در گرمای اهواز به امید پیروزی در این دیدار، تمرین کردند، چه کنم از سوی دیگر 5 نفر از بازیکنان بزرگسالان حفاری تیم امید را همراهی کرده‌اند و حال با این اوضاع قادر به بازگشت به اهواز نیستید و در استان خودمان نیز به دلیل کمبود بازیکن تمرینات برگزار نمی‌شود. با چنین وضعیتی چطور می‌توان انتظار داشت که حفاری در مشهد فرش‌آرا را شکست دهد؟

بی‌مسؤلیتی مسئولان کمیته تیم امید را مایوس کرد و سرنوشت هفته نهم حفاری در کسب برتر را نیز به خطر انداخت. امیدوارم پاسخگویی باشد و روزی با تدبر مدیران از شر این حوادث راحت شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار