مربی تیم فوتسال امید حفاری گفت: تنها توجیه افتخاری برای لغو بازیها این بود که "جابری سوتی داده است"!

مرتضی قائدی، مربی تیم فوتسال امید حفاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانگفت: ماه گذشته نامه‌ای با امضای جابری، دبیر کمیته فوتسال به دستمان رسید که در آن تاریخ دقیق بازیهای لیگ امید اعلام شده بود با استناد به این نامه از 18 روز پیش برنامه‌ریزی‌ها انجام شد تا در تاریخ مقرر در رشت حاضر شویم و در مرحله‌نهایی به مصاف کشاورز قزوین برویم، حتی در این بین به زمان اعلام رای کمیته انضباطی هم توجه داشتیم و با مسئولان کمیته فوتسال تماس گرفتیم تا حتمی‌بودن برنامه مشخص شود.

 با تمام این تفاسیر به راحتی و زمانی که بازیکنان ما در رشت حضور دارند خبر از لغو رقابت می‌دهند.

جالب این جاست که میزبان و تیم قزوینی زودتر از ما در جریان موضوع بوده‌اند و تنها حفاری باید متضرر می‌شد.

حتی تیم در رشت هم تمرینات خود را پیگیری کرد و زمانی که همه چیز آماده برگزاری رقابت بود خبر لغو بازیها به ما رسید.

 وی افزود: همین امر تیم و بازیکنانم را از هم پاشید تا بازیکنانی که با هزار امید 8 ماه در هوایی گرم اهواز تمرین کردند، امروز با حالی افسرده در اتاقهای هتل خود را حبس کنند. تمام این بازیکنان برای روزهای بعد از بازی برنامه‌ریزی کرده بودند اما حالا همه‌چیز نقش‌بر‌آب شد.

هر کاری می‌کنم که با اتفاق پیش‌آمده کنار بیایم، نمی‌توانم مگر می‌شود نیمی از تیم بزرگسالان در دست من باشد و در دو طرف کشور هیچ‌یک از بازیکنان نتوانند تمرینات حرفه‌ای خود را به دلیل کمبود مهره برگزار کنند؟ چه کسی پاسخگوی این بی‌سر‌وسامانی‌هاست؟ برای محترم‌شمردن و تبعیت از کمیته فوتسال نیازی به خسته‌نباشید نداریم اما نباید تبدیل به توسری‌خوری مسئولان شویم.

** جابری به سفر رفته و ما با مشکلات کشتی می‌گیریم

قائدی در ادامه بیان داشت: خجالت‌آور است که افتخاری به عنوان رئیس کمیته فوتسال و برای توجیه مسئله بگوید:  "لغو بازیها سوتی جابری بوده" و همه چیز با این جمله تمام شود، چطور جابری وقت این که دست در برنامه‌های 2 هفته لیگ برتر را ببرد تا یاسین پیشرو  عازم قطر شود را دارد اما خبر از لغو بازیها در اولویت دومش قرار می‌گیرد.

با این سهل‌انگاری که امیدوارم عمدی در آن وجود نداشته باشد، حضور 6 ساله حفاری و سکونشینی این تیم در لیگ امید زیر‌ سوال رفت که وی اکنون در قطر خوش‌بگذراند. فقط و فقط امیدوارم این اشتباهات سهوی باشد و اولویت‌بندی عمدی حقی را از کسی ضایع نکرده باشد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار