رقابت های کشتی قهرمانی جهان از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب به وقت ایران در لاس وگاس کلید می خورد و سه نماینده ایران به مصاف رقبای خود می روند.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک، از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب به وقت ایران کلید می خورد و  تا 21 شهریور به میزبانی لاس وگاس آمریکا ادامه خواهد داشت.

زیدوند،عبدولی و رضایی نمایندگان ایران در روز نخست

مهدی زیدوند ، سعید عبدولی و قاسم رضایی نمایندگان ایران در سه وزن نخست در اولین روز 
رقابت های کشتی قهرمانی جهان به مصاف رقبای خود می روند.
   
 در وزن 66 کیلوگرم که 48 نفر وزن کشی کرده اند، مهدی زیدوند که با قرعه سختی روبرو شده است، در دور اول با لوای از اسلواکی مسابقه می‌دهد و برنده این مبارزه به مصاف کشتی‌گیر پیروز دیدار اوکراین و کره شمالی می‌رود. نمایندگان مجارستان، ارمنستان، ترکیه، گرجستان، روسیه، آذربایجان، کره جنوبی و ژاپن در گروه نماینده ایران حضور دارند. 
 
در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در  دور نخست در در دوم به مصاف خاشین بکوف از ازبکستان می‌رود.، وی در صورت برتری با برنده دیدار کشتی گیران فلسطین و آلمان مسابقه می دهد. در این وزن 46 نفر حضور دارند و کشتی گیران دانمارک، بلغارستان، آمریکا و گرجستان در گروه عبدولی هستند. 
 
همچنین در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی که قرعه نسبتاً دشواری دارد، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با مگومدوف از روسیه پیکار می‌کند و برنده این کشتی به مصاف کشتی‌گیر پیروز دیدار کوبا و فنلاند می‌رود. جنک ایلدم، نفر سوم جهان از ترکیه، بالاژکیس، قهرمان سابق جهان از مجارستان و نمایندگان بلغارستان، ایتالیا و آمریکا نیز در گروه رضایی قرار دارند. در این وزن 36 نفر به میدان خواهند رفت.

کشتی گیران رژیم صهیونیستی، دغدغه مربیان ایران

 در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی نماینده شایسته کشورمان در گروه کشتی گیر رژیم صهیونیستی قرار نگرفت اما با توجه به حضور 5 کشتی گیر دیگر رژیم اشغالگر قدس این نگرانی همچنان در میان مربیان تیم ملی وجود دارد که دیگر نمایندگان کشورمان با قرعه نحس مواجه نشوند. 

بر این اساس رژیم اشغالگر قدس در این دوره از رقابت‌ها دو نماینده در اوزان 59 و 98 کیلوگرم کشتی فرنگی دارد و در کشتی آزاد نیز با 4 نماینده در اوزان 61،65،74 و 86 کیلوگرم حضور پیدا کرده است. 

روز سه شنبه حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم، افشین بیابانگرد در وزن 71 کیلوگرم و یوسف قادریان در وزن 80 کیلوگرم و روز چهارشنبه نیز حبیب اله اخلاقی در وزن 85 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۰:۰۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
قهرمانان وطن ...........افتخار ملتن ..
بار دیگد در میدانی دیگر شانه های امریکا را به خاک میمالیم
آخرین اخبار