مجری برنامه های کودک با اشاره به آخرین فعالیت های خود بیان کرد که مشغول نگارش متن برای سری جدید برنامه «فیتیله» است که از فصل پاییز روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان مریم وطن پور درباره فعالیت های خود در حوزه کار کودک گفت: فعلا در حوزه اجرا کاری ندارم و در حال نوشتن متن برای عوامل برنامه «فیتیله» هستم.

وی که پیش از این بیشتر در حوزه اجرا فعالیت داشته است، بیان کرد: این سری از برنامه «فتیله» قرار است پاییز روی آنتن برود و من هم به گروه آنها پیوستم. از من خواسته شد متن هایی بنویسم که طبیعتا باید در همان فضای برنامه باشد. برنامه قالبی دارد که مشخص است و ما با آن فضا آشنا هستیم، به گونه ای که هم مخاطب کودک با آن ارتباط برقرار می کند و هم بزرگسال و خانواده ها در کنار هم به تماشای این برنامه می نشینند.

وطن پور که در حوزه اجرا برای کودکان با نام خاله قاصدک معروف است، نویسندگی برای برنامه «فیتیله» را سخت دانست و گفت: من پیش از این هم در حوزه نویسندگی و هم شعر فعالیت داشته ام اما در این سال ها بیشتر به اجرا مشغول شده ام و حالا وقتی قرار است مسئولیتی را به طور حرفه ای بپذیرید سختی آن بیشتر هم می شود. الان هم در نوشتن این متن ها فکر می کنم یک یوگای سخت دارم و تمام عضله هایم در هنگام فکر کردن درگیر می شود.

وی ادامه داد: ممنونم از این گروه که به من اعتماد کرد.، فکر می کنم این گروه بسیار موفق هستند و در این سال ها مخاطبان زیادی به خود جذب کردند.

خاله قاصدک در پایان به حساسیت هایی که در نگارش متن ها برای کودکان وجود دارد اشاره کرد و گفت: پشت این برنامه نگاه کارشناسی وجود دارد و خود گروه همه حواسشان هست که چه متن هایی را برای بچه ها در نظر می گیرند. به طور مثال من متنی را درباره شعبده بازی نوشتم و بعد به من توضیح داده شد که خوب نیست بچه ها بخواهند چنین شوخی هایی را در منزل یاد بگیرند و من هم دیدم چه نگاه درست و دقیقی در برنامه وجود دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.