به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،مهمترین عناوین خبرگزاری ها عکس العمل سردار سلیمانی پس از تماشای فیلم محمد رسوالله و خاطرات تکان‌دهنده دختر ایزدی که برده‌ داعش شد تا راز و رمز اهانت‌های عفت مرعشی به نظام چیست؟

و سایت های خبری را در این بسته مشاهده کنید.

«ایسس چان» نسخه کارتونی داعش در ژاپن
قهرمان کارتون "آیسس – چان" که نام آن تداعی کننده (ISIS) مخفف نام گروهک تروریستی داعش به انگلیسی (Islamic State of Iraq and Syria) و دارای لباس های سیاه رنگی مشابه عناصر داعش است.

اگر رئیس جمهور شوم به ایران حمله می‌کنم!
لیندسی گراهام، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ایران را تهدید به حمله نظامی در صورت دستیابی به مقام ریاست جمهوری آمریکا کرده است.


عکس العمل سردار سلیمانی پس از تماشای فیلم "محمد رسول الله"
«سردارسلیمانی»،خانواده عمادمغنیه ازجمله فرزند کوچک ایشان، «مصطفی مغنیه» و افراد دیگری نیز ازجریان مقاومت دراکران فیلم حضور داشتند.


بازیگر زن: حکام عرب از ما درخواست های نامشروع دارند
آوارگان سوری از پناه بردن به سران کشورهای عربی که معنی انسانیت را نمی دانند و با وجود مشاهده تصاویر این همه کشتار، اقدامی برای توقف آن نمی کنند، ابا دارند.

خاطرات تکان‌دهنده دختر ایزدی که برده‌ داعش شد +عکس
"جینان" پس از اسارتش در اولین حملات داعش به شمال عراق، مدتی توسط این گروه به نقاط مختلف منتقل شد. وی در کتابش نوشته است: زیبا‌ترین دختران را برای مشتری‌های پولدار اهل کشورهای حاشیه خلیج فارس کنار می‌گذاشتند.

جنگ روانی جدید علیه حاج قاسم
دشمن درمیدان نبردسخت، وقتی حریف نمی‌شود، آن را به جنگ نرم تبدیل می‌کندوبااستراتژی ایجادشبهه واختلاف درصفوف داخلی حریف،تلاش می‌کندتمرکز آن رابرهم بزند.

سلفی، عامل شیوع شپش !
محققان آمریکایی هشدار داده‌اند که عکس‌های سلفی باعث افزایش تعداد مبتلایان به شپش سر در میان نوجوانان شده است.

شغل دوم ورزشکاران ایرانی
یکی بیزینس‌‌من است، یکی مغازه دارد و دیگری باشگاه بدنسازی. آن یکی برج سازی را ترجیح می‌دهد و بعضی از چهره‌های سرشناس در کار ترانزیت و صادرات نخود و کشمش هستند.

ماهواره سنجش از دور با دقت تصویربرداری بالا ساخته می‌شود
رئیس اتحادیه صنایع هوا فضا از توافقات صورت گرفته برای ساخت ماهواره سنجش از دور با دقت تصویربرداری ۱ متر توسط شرکتهای دانش بنیان کشور و دستیابی به دانش ساخت این ماهواره خبر داد.

کم فروشی متراژ خطای عمدی یا سهوی!
کم فروشی هر چیزی را شنیده بودیم، جز کم فروشی متراژ واحدهای مسکونی موضوعی که سالهاست با سودجویی عده‌ای یا خطای انسانی سهوی، خریداران مسکن را متضرر می کند.

خیانتی که ایرانی‌ها فراموش نکرده‌اند
«برای مقابله با کشور ایران، دستکم به پانصدهزار سرباز آمریکایی طی 10 سال زمان نیاز است؛ کشوری که چهار برابر از عراق بزرگتر بوده، جمعیتش دو برابر عراق است و ملتی بسیار متحدتر دارد».

فرزندانی که قربانی زیبایی مادران می‌شوند
اگرچه تغییر در زندگی و اشخاص در بسیاری از موارد زیان که ندارد هیچ بلکه مفید و لازم است، مثل تغییر اذهان عمومی نسبت به پیشرفت و هدفمند کردن زمان اما در مواردی هم این مسئله بسیار تأسف برانگیز است.

«از شایعه تا واقعیت»
احمدی‌نژاد «خندوانه»ای نمی‌شود!

انتشار خبر جعلی حضور احمدی‌نژاد در برنامه خندوانه موجی از پیامک‌های طنز با موضوع ریاست‌جمهوری 8 ساله رئیس جمهور سابق کشور را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.

صف طولانی خرید بلیط فیلم محمد(ص) در مونترال +عکس
صف سینما در مونترال کانادا برای خرید بلیط و تماشای فیلم محمد رسول الله (ص).

افزایش حقوق ۶۰۰ هزار تومانی شامل کدام معلمان می شود
تصویب احکام رتبه بندی توسط هیئت دولت تنها خبر کامل از رتبه بندی فرهنگیان در هفت ماه گذشته بوده است که هنوز هم شاخص های آن مشخص نشده و معلمان بلاتکلیف مانده اند.

به راحتی آب خوردن لاغر شود
همه از اهمیت نوشیدن آب به میزان کافی آگاهند. جدای از فوایدی که نوشیدن آب دارد، این امر به سم زدایی بدن، پیشگیری از برخی سرطانها و بهبود خلق پس از ورزش منجر می‌شود.

تعیین تکلیف زمین‌های رهاشده در شهرها راهکاری برای تامین زمین مسکن
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تاثیر تقویت تولید مسکن در رونق اقتصاد کشور گفت: در حال حاضر زمین‌های رها شده ای در داخل شهرهای کشور وجود دارد که با تعیین تکلیف آن می توان بخشی از زمین مورد نیاز ساخت مسکن در مناطق شهری را تامین کرد.

تأثیر «طلاق» در بازار مسکن +جدول خانه‌های مجردی
با افزایش طلاق در کشور نیاز به ساخت واحدهای مسکونی ارزان‌قیمت و با متراژ کمتر از ۵۰ متر مربع افزایش یافته است.

راز و رمز اهانت‌های عفت مرعشی به نظام چیست؟ + جدول
کمتر فردی را می‌توان سراغ داشت که خانم عفت مرعشی را نشناسد؛ همسر حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی که در چند سال اخیر اظهارنظرهای جنجالی زیادی داشته که البته قسمتی از شهرت وی به خاطرات آقای هاشمی برمی‌گردد.


درآمد صدها میلیارد تومانی عوارضی تهران ــ پردیس
با یک محاسبه ساده سراسر ارفاق درمی‌یابیم که میزان عوارض اخذ شده آزادراه تهران ــ پردیس در طی ۲۲ سال، با عدد و ارقام سال ۱۳۹۲ و حتی بدون افزایش تا ۲۲ سال آینده، صدها میلیارد سود را روانه جیب سازندگان این آزادراه می‌کند.

پاسخ وزیر ارتباطات به منتقدان فیلترینگ هوشمند/راه‌اندازی 11 دیتاسنتر تا پایان امسال
وزیر ارتباطات در پاسخ به منتقدان فیلترینگ هوشمند گفت: فکر می‌کنم مرجعی که باید این مساله را بررسی کند خارج از جایی است که این اتفاق رخ داده است.

درگیری سپاه با تروریست‌ها در مرز خوی/ دستگیری ۵ تروریست
رزمندگان سپاه شهدای آذربایجان غربی دیشب با تروریست‌ها درگیر شده و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

تعرفه آب افزایش می یابد؟
وزارت نیرو از دو سال پیش تعرفه‌های آب را علی‌رغم نرخ تورم افزایش نداد و تاکنون نیز شورای اقتصاد هیچ تصمیمی در این زمینه نگرفته است.

روش جدید و عجیب کاهش وزن زنان چینی! +عکس
خیره شدن به خورشید روش جدید کاهش وزن است که زنان چینی به آن روی آورده اند!

دختری که از اینشتین هم باهوشتر است!
یک دختر 12 ساله هندی‌الاصل در انگلستان توانست بالاترین نمره ممکن 162 را که از نخبگانی مانند آلبرت اینشتین و استفن هاوکینگ نیز بیشتر است.

چشمه رنگارنگ بسته شد
«ایست، سورت بسته است»، جمله‌ای است که این روزها طبیعت گردان برای بازدید از دومین چشمه ثبت‌شده در فهرست آثار ملی ایران در ساری می‌شنوند.


اقدام قانونی برای عرضه اجباری خانه‌های خالی به بازار

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که باید فروشندگان مسکن را مجبور به عرضه ملک در بازار کرد، گفت: سازمان نظام مهندسی هنوز شناسنامه فنی ساختمان را به‌عنوان زیرساخت اساسی اجرای قانون پیش‌فروش ساختمان اجرایی نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.