نام پاروزنانی که مربی آبهای آرام از آنها انتظار کسب سهمیه دارد فاش شد.

گزینه‌های احتمالی کسب سهمیه المپیک قایقرانی مشخص شدندمربی تیم ملی قایقرانی رشته کایاک آبهای آرام انوش عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به دلیل عدم حضور قایقرانان روئینگ در دریاچه آزادی وضعیت دریچه برای تمرینات تیم‌های آبهای آرام مناسب است و این دریاچه در حال حاضر تنها پیست استاندارد برای پاروزنان آبهای آرام محسوب می شود.
 
وی افزود: تمرینات را به خوبی انجام می دهیم و 6 قایقران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که دهه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد آماده می کنند تا شانس حضور در المپیک را به دست آورند.
 
عباسی در خصوص ورزشکارانی که شانس حضور در المپیک را خواهند داشت تاکید کرد: در کایاک هزار متر احمدرضا طالبیان و امین بوداغی از پاروزنانی هستند که از آنها انتظار کسب سهمیه را دارم و در ماده 20 متر کایاک پاروزنان علیرضا علی محمدی و آرمین بخشی تلاش زیادی کرده‌اند و امیدوارم که رکورد را به دست بیاورند.
 
وی در خصوص آمادگی صد درصدی تا شروع مسابقات آسیایی و تمرین‌هایی که تا 2 ماه فرصت از آن باقی است بیان کرد:ما با توجه به برنامه ریزی پیش رفته ایم و از سال جدید مدام در اردوی تیم ملی بوده ایم که تا آن زمان ورزشکاران را به آمادگی مطلوب برسانیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار