معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت : حدادی برای ورزش ایران در المپیک آینده یک فرصت است و از او حمایت کامل می کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت : حدادی برای ورزش ایران در المپیک آینده یک فرصت است  و از او حمایت کامل می کنیم.
 
معاون قهرمانی وزارت ورزش از استخدام مربی مورد نظر احسان حدادی در آینده نزدیک خبر داد و گفت : به رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی تاکید کرده ام همه گونه حمایتی از حدادی داشته باشد و قرار شد با نظر حدادی بزودی مربی این قهرمان معرفی شود .

سجادی اضافه کرد : برنامه و سیاست گودرزی وزیر ورزش و همه معاونت های وزارت خانه حمایت همه جانبه از قهرمانان ایران برای کسب سهمیه در المپیک است و در این بخش برای تمامی رشته ها برنامه داریم و هفته آینده هم ابلاغ اعتبار چهارم فدراسیون ها به حساب آنها واریز می شود .

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت : با حساب اعتبارات هفته آینده تا این زمان  برای فدراسیون های المپیکی تا شصت درصد و برای فدراسیون های غیر المپیکی بین 45 تا 50 درصد تامین اعتبار کرده ایم .

سجادی درباره برنامه وزارت ورزش و جوانان برای المپیک آینده گفت : ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک به منظور هماهنگی و برنامه ریزی بهتر برای کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو از سال گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان ، رئیس کمیته ملی المپیک و سایر اعضا تشکیل شده است و شنبه 28 شهریور جلسه بعدی ان خواهد بود .

نصرالله سجادی درباره وضع تیم های ملی فوتبال در راه جام جهانی و تیم امید ایران هم گفت : تیم ملی فوتبال شرایط خوبی دارد و البته بازیهای اصلی در راه است ولی تصور می کنم شانس صعود ما به جام جهانی روسیه زیاد است .

 وی درباره تیم امید افزود : امیدهای ایران کار بزرگتری دارند و بعد از سالها با همدلی و همراهی و پشتیبانی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش می توانند از امید های صعود به المپیک آینده باشند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار