معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان گفت: ما از این گونه میزبانی‌ها به عنوان یک راهبرد اصلی در وزارتخانه حمایت می‌کنیم و این شرایط برای جودو با سایر رشته‌ها تفاوتی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نصرالله سجادی صبح امروز دوشنبه 6 مهر ماه با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی جودو بازدید کرد.

وی پس از دیدار و گفت و گو با ملی پوشان ومربیان و اعضای فدراسیون در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد.

سجادی در خصوص کسب سهمیه المپیک جودو گفت: کار فدراسیون تا این جا خوب بوده و گفته‌اند که 2 تا 3 سهمیه کسب خواهد شد.

وی درباره حواشی اخیر فدراسیون جودو و استعفای رستگار اظهار داشت: رستگار کارش را در فدراسیون انجام می‌دهد و مشکل خاصی نیست.

او کنار گذاشتن آرش میراسماعیلی از مدیریت تیم‌های ملی را تصمیمی عنوان کرد که هیئت رئیسه فدراسیون گرفته وآن را مسئله خاصی ندانست.

سجادی درباره اهدای پاداش به ملی‌پوشان جودو در آستانه اعزام به مسابقات، اظهار داشت: قبل از اعزام پاداش در نظر نمی‌گیریم؛ اگر ملی‌پوشان بتوانند به موفقیت برسند، براساس آیین نامه پاداش خواهیم داد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان درباره عدم حضور پزشک در تیم ملی در سال قبل از المپیک و مشابه بودن این شرایط با وضعیت جودو در المپیک لندن تصریح کرد: با صحبت‌هایی که صورت گرفته، قرار بر آن شده که یک پزشک به اردو اضافه شود.

سجادی درخصوص برگزاری مسابقات جهانی کوراش در لرستان گفت: ما از این گونه میزبانی‌ها به عنوان یک راهبرد اصلی در وزارتخانه حمایت می‌کنیم و این شرایط برای جودو با سایر رشته‌ها تفاوتی ندارد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار