مدرس اسپانیایی اسکیت جهت ارتقای مربیان و اسکیت‌بازان کشورمان به زودی وارد ایران می‌شود.

علی نصیری دبیر فدراسیون اسکیت در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، با توجه به اینکه اصلاح حرکت اسکیت‌بازان در دو رشته رولر و آیس برای فدراسیون بسیار حائز اهمیت است، همچنین به منظور ارتقای سطح فنی و اطلاعات مربیان اسکیت، از الیزابت مارتین‌مورا اسپانیایی مدرس آیس و رولر فدراسیون جهانی دعوت شده است که به ایران سفر کند.

وی افزود: این مدرس جهانی از بیست‌ و‌ چهارم شهریور الی ششم در دو نوبت صبح و عصر اسکیت‌بازان تیم ملی رولر و آیس را آموزش و به اصلاح حرکت آنان می‌پردازند.

پس از آن طی روزهای سی‌ام الی‌ششم مهر کلاس مربی‌گیری توسط این مدرس جهانی برگزار می‌شود که در این کلاس مربیان از سراسر کشور حضور دارند و ما امیدواریم استقلال سراسری خوبی به عمل آید.

نصیری در ادامه گفت: ما چند مسابقه از جمله مسابقات رشته رولر در اسپانیا و فرانسه را پیش رو داریم که امیدواریم اسکیت‌بازان با پشت‌سر گذاشتن اردوهای آمادگی در این تورنمنت‌ها حضور یابند .
همچنین مسابقات بین‌المللی رشته آیس در امارات و ترکیه برگزار می‌شود که برای شرکت در این دو مسابقه نیز برنامه‌ریزیهایی انجام شده، چرا که با شرکت در عرصه‌های بین‌المللی و کسب تجربه می‌توانیم در آینده به پیشرفت و ارتقاء اسکیت کمک کنیم.
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار