قهرمان اسکیت فری‌استایل کشورمان پس از کسب مدال طلاگفت: می‌دانستم با این رنگ مدال به کشورم باز‌می گردم.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پدرام رنجبروکیلی قهرمان اسکیت فری‌استایل کشورمان که برای دومین بار در مسابقات جهانی شرکت کرده بود با شکست رقیبان خود بار دیگر مدال طلای مسابقات رولرکاپ مسکو را به گردن آویخت، وی چندی پیش نیز در مسابقات ورشو لهستان مدال طلا را از آن خود کرد.

پدرام رنجبروکیلی قهرمان اسکیت فری‌استایل کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این مسابقات با حضور حریفانی از کشور‌های فرانسه، روسیه، ایتالیا، اکراین، اسپانیا و بلاروس برگزار شد، من با ثبت زمان 4.445 در مارپیچ سرعت رشته فری‌استایل موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم و دومین تایم برتر این مسابقات را به ثبت رساندم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از این مسابقات در رنکینگ جهانی در جایگاه 154قرارداشتم و حریفانی با رنکینگ 124 ،101 و 54 جهانی را شکست دادم.

اسکیت باز کشورمان در رابطه با تمرینات و مربی خود گفت: من زیرنظر بهنام آیریا به طور مداوم تمرینات خود را دنبال می کنم و با هزینه شخصی و کمک حامی مالیدر این مسابقات شرکت کردم.

 رنجبروکیلی در پایان اظهار داشت: برای مسابقات جهانی فری‌استایل ایتالیا که در آبان ماه برگزار می‌شود خود را آماده کرده و در قالب تیمی در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار