مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: جلسه ای که با حضور تونی و ذوالفقاری برگزار کردیم مصنوعی و تشریفاتی نبود.

سعید عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، ‌درخصوص جلسه اتحادیه فوتبال اظهار کرد: به طورحتم نشست اتحادیه فوتبال که امروز شاهد آن بودیم خوب و مفید بوده است و استقبال خوبی به عمل آمده بود.

وی در ادامه افزود: در این جلسه بیشتر مدیران عامل باشگاه‌ها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند که مسائل مهمی در این جلسه مطرح شد.

عباسی ادامه داد: مسائلی هم چون درآمدزایی باشگاه‌ها و دیگر مشکلات مطرح شد و مقرر گردید کارگروه‌هایی در رابطه با حل مشکلات مطرح شده تشکیل شود.

مدیرعامل تراکتورسازی در رابطه با بحث حضور  سربازها در تیم ملی و بازی‌‌های برون‌مرزی تصریح کرد: بر طبق صحبت‌های سردارکمالی بازیکنان سرباز مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند و برای تیم ملی به صورت پراکنده شنیده‌ام که در حال حل‌شدن است.

وی درمورد جام حذفی و لغو دیدار بعثت کرمانشاه گفت: قرار بر این بود این هفته با بعثت کرمانشاه دیداری داشته باشیم که این دیدار بدلیل انصراف این تیم لغو شد و قرارما بر این بود که دیدار تدارکاتی داشته باشیم که تاکنون موفق به انجام آن نشده‌ایم که البته شنیده‌ام مسئولان با تیم شهرداری تبریز صحبت کرده‌اند که دیداری با این تیم داشته باشیم.

عباسی با اشاره به جلسه با تونی و ذوالفقاری تصریح کرد: رابطه ما با تونی بسیار دوستانه بوده و خارج از بحث فوتبال ما باید به همدیگر احترام بگذاریم و جلسه برگزارشده به طور حتم مصنوعی نیست.

مدیرعامل تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد: واقعیت امر این بوده که هدف ما بر این بوده که مشکلات تیم را اصلاح کنیم و مشکلی در خصوص ‌ذوالفقاری ‌وجود ندارد.

وی بیان کرد: به نظرمن مشکل تراکتورسازی حادنیست و مشکل عمده تیم ما مشکل مالی بوده که در بیشتر تیم‌ها وجود دارد.

هدف ما این بود که آرامش حکم فرما باشد و گرچه معتقدیم هرکاری عاری از عیب و نقص نیست.

عباسی در مورد حامی مالی جدید تیم تراکتورسازی اذعان کرد: ما تلاش می‌کنیم حامی مالی جدیدی تیم را حمایت کند اما شرایطی که در بعداقتصادی بوجودآمده مشکلات ما را زیاد نموده است و بایدعنوان که همه تیم‌ها چنین مشکلی را دارند.

مدیر تراکتورسازی تبریز بیان کرد: امیدوارم که تراکتورسازی در ادامه موفقیت لازم را بدست آورد

وی در پایان ‌یادآورشد : ‌تراکتورسازی ‌بطورحتم درآینده یک تیم خوب منظم و منسجم خواهد شد و‌تلاش ما این بوده که به جایگاه واقعی خود دست یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار