مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، حجت الاسلام علی اصغر حمزه به عنوان مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد منصوب و معرفی شد.

در آیینی با حضور حجت الاسلام اسماعیل پوررضا مدیر امور دفاتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، دکتر شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد و جمعی از مسئولان و مدیران استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام علي اصغر حمزه به عنوان مسئول دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد معرفی و از زحمات حجت الاسلام دکتر امیرقلی جعفری مسئول سابق تقدیر شد.

حجت الاسلام جعفری از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از 4 آبان 1390 مسئولیت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد را بر عهده داشت.

حجت الاسلام حمزه نیز از اعضای هیات علمی دانشگاه شهرکرد است و پیش از این مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پيام نور استان چهارمحال و بختیاری بود.

دانشگاه شهرکرد در کیلومتر 2 جاده شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ) به سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

این دانشگاه، در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ( شهرکرد ) واقع شده و در حال حاضر، نزدیک به 6 هزار دانشجو در 119 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف و 5 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.