ضد و نقیص های یک انتخابات

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس روی میز هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هر روز بحث‌های ضد و نقیصی درباره برگزاری مجمع از سوی مسئولان شنیده می‌شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  فدراسیون تنیس روی میز کشورمان یکی از دوره های عجیب خود را طی می‌کند و به طور قطع اینکه  انتخابات فدراسیون چه زمانی برگزار می شود، مشخص نیست.

 در حالی که قبل از اعزام تیم ملی تنیس روی میز به اروپا جهت آماده سازی بازی های آسیایی زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه انتخابات فدراسیون تا بعد از بازی های آسیایی برگزار نمی‌شود پیچیده بود،  پس از اعزام  ملی پوشان تغییر صد و هشتاد درجه ای داشت.

 نصراله سجادی معاون ورزشی  وزارت ورزش و جوانان در گفتگویی رادیویی اعلام کرد: که تا سه هفته دیگر انتخابات فدراسیون برگزار می‌شود و این یعنی تا قبل از زمان شروع بازی های آسیایی!

 اما نکته جالب توجه اینجاست که روابط عمومی فدراسیون این موضوع را تکذیب و اعلام کرد: دستوری از سوی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص ابلاغ نشده است!

همه این اتفاقات در حالی رخ داد که زمان‌ سرپرست قبلی در شهریور ماه به پایان رسیده، تیم ملی راهی بازی های آسیایی شده و المپیک هم در پیش است.

این تایید و تکذیب‌ها به همین جا ختم نشد و دبیر امور مجامع گفت که تا هفته‌ی دیگر زمان انتخابات اعلام می‌شود.

 همه‌ این اخبار درحالی مطرح می‌شود که حال و هوای انتخابات در فدراسیون وجود ندارد تبلیغات خاصی در این خصوص از سوی کاندیداها رخ نداده و آنها به طور کامل معرفی نشده اند،  این طور که مشخص است با توجه به روند فصلی فدراسیون خبری از برگزاری انتخابات نیست و احتمالا باید تا بعد از المپیک منتظر ماند!

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار