فردي كه با ايجاد صفحه اي در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي موبايلي، به انتشار تصاوير خانوادگي و مطالب توهين آميز اقدام می کرد دستگير شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سيد مصطفي مرتضوي " رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي با ايجاد صفحه اي در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي موبايلي، اقدام به انتشار تصاوير خانوادگي و درج مطالب توهين آميز بر عليه او كرده است، موضوع در دستور كار كاراگاهان اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوي بيان داشت : در نتيجه تلاش بي وقفه كارآگاهان پليس فتا؛ با اقدامات تخصصي و جستجو در فضاي مجازي متهم كه زني جوان است شناسايي و دستگير شد.

وي افزود: متهم با توجه به ادله و مستندات جرم ، صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و اختلاف و انتقامجويي از شاكي را به عنوان انگيزه اصلي براي ارتكاب اين عمل مجرمانه اعلام كرد.

رئيس پليس فتاي استان با بيان ايكه افراد موجود در شبكه هاي اجتماعي مجازي قابل اعتماد نيستند گفت: دوستي هاي مجازي مي تواند عواقب جبران ناپذيري براي كاربران داشته باشد لذا به همه جوانان و نوجوانان توصيه مي شود از عضويت در سايت هاي دوست يابي و همچنين گفتگوي اينترنتي در شبكه هاي اجتماعي مجازي پرهيز كنند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: فضای ، مجازی ، اصفهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.