آیت الله نوری همدانی در نامه‌ای خطاب به نماینده رهبر معظم انقلاب در جمهوری آذربایجان از مهمان نوازی مردم این کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: به نقل از دفتر آیت الله نوری همدانی، آیت الله نوری همدانی پس از بازگشت از باکو، با ارسال نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام اجاق‌نژاد نماینده مقام معظم رهبری در جمهوری آذربایجان، از مهمان نوازی نماینده رهبری، مردم جمهوری آذربایجان، شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده و سفیر جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

این مرجع عالیقدر در ادامه این پیام خاطر نشان کرد: الحمد لله تعالی مسافرت اینجانب به آن کشور که به وجود جنابعالی و جناب آقای شیخ الاسلام پاشازاده منور است توفیقی از جانب خداوند متعال بود. از اینکه دیدار مردم متدین و ولایتمدار آن سامان که با حضور خود، عشق و علاقه خود را به اسلام و ولایت اهل البیت عصمت و طهارت علیهم السلام به نمایش گذاشته نیز برای بنده حاصل شد خداوند را شاکرم.

آیت الله نوری همدانی در ادامه این پیام آورده است: لازم می‌دانم تشکر خود را از جنابعالی و جناب آقای شیخ الاسلام و سفیر محترم و کلیه اهالی محترم آذربایجان که محبت و الطاف و مه‌مان نوازی آن‌ها همیشه در خاطره‌ام خواهد ماند را به عرض برسانم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.