معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: باتوجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و قرار است وضعیت بازیکن برزیلی تیم فردا و یا روز شنبه مشخص شود.

علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگاران فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره جلسه امروز با هیأت مدیره استقلال اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را باحضور کردنوری، مظلومی و پور محمدی برگزار کردیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت ریوالدو باربوسا صحبت‌های لازم صورت گرفت و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که قرار داد این بازیکن را فسخ کنیم و یا ریوالدو را برای حضور در استقلال راضی کنیم و قرار شد مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز نظر نهایی را به ما اعلام کند. بنابراین قرار است فردا یا روز شنبه تکلیف نهایی اش را مشخص کنیم.

 وی درباره اینکه گفته می‌شود مبلغ 80 هزار دلار کامل در اختیار ریوالدرو قرار نگرفته است توضیح داد: بهتر است در مورد این مساله با مدیر برنامه‌های این بازیکن صحبت کنیم، اما به نظر می‌رسد از مبلغ 80 هزار دلار، سهم ریوالدو 30 هزار دلار و سهم مدیر برنامه باشگاه مربوطه 50 هزار دلار بوده است، بنابراین باید وضعیت این دریافتی مشخص شود و بدانیم از چه کسی باید پول را پس بگیریم.

 معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره این‌که بحث پروپچیچ و انتقال وی به جمع آبی پوشان دوباره در برنامه زنده ورزشی باز شده است اظهار کرد: دربرنامه زنده ورزشی هوشنگ نصیرزاده توضیحات قابل قبول را ارائه داد و باید بگویم انتقال این بازیکن به تایید نهایی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و سایر نهاد‌های ذیربط رسیده است و استعلام لازم صورت گرفته است. راه قانونی که می‌بایست انجام دهیم را طی کردیم، بنابراین هیچ‌گونه مشکل یا ابهامی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار