معاون آموزش ابتدایی استان گفت: امسال 17 هزار و 627 دانش آموز کلاس اولی در مدارس استان حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، بدخشان افزود: این تعداد دانش آموز در هزار و 147مدرسه با 4هزار و 578 کلاس و معلم به تحصیل می پردازند.

وی با اشاره به افزایش 716 نفری کلاس اولی ها نسبت به سال گذشته گفت:سال گذشته 16هزار و 911کلاس اولی در مدارس استان مشغول به تحصیل بودند .

معاون آموزش ابتدایی استان با اشاره به 99 و 6دهم درصدی ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی در سامانه گفت:از کل ثبت نامی های کلاس اول 13هزار و 96نفر تست سنجش را انجام داده و مابقی نیز در زمان باقی مانده این تست را انجام خواهند داد.

وی همچنین به تعداد پیش دبستانی های استان نیز اشاره کرد و افزود:17هزار و 840 نوآموز پیش ذبستانی نیز امسال در کلاس های پیش دبستانی حضور خواهند داشت.

وی به آمادگی مدارس و مدیران نیز اشاره کرد و گفت:31شهریور جشن شکوفه ها برای کلاس اولی ها و جشن غنچه ها نیز برای نوآموزان پیش دبستانی در تمام مدارس استان برگزار خواهد شد.

بدخشان خاطر نشان کرد:29شهریور نیز مانور حضور مسئولین و مدیران از مدارس استان جهت بازدید از تجهیزات آموزشی ،ورزشی و امنیتی مدارس برگزار می شود.

گفتنی است 31شهریور و یک مهر کتب درسی نوآموزان و کلاس اولی ها و 2 تا 6مهر نیز کتب درسی دیگر مقاطع تحصیلی تحویل دانش آموزان می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.