رئیس ستاد دهه غدیر کشور گفت: اگر اجتماع و مردم به اهمیت غدیر پی می‌بردند دنیای امروز سرشار از همدلی، هم‌ زبانی و به ‌دور از اختلافات بود.

ولایت در سایه‌ سار غدیر تسری می ‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الله محمود نظری در نشست با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه ششمین اجلاس بین‌المللی دکترین جهانی دهه غدیر با محوریت نئوتئوری دهکده جهانی معرفت برگزار خواهد شد، افزود: ولایت در سایه‌ سار غدیر تسری می ‌یابد و اگر اجتماع و مردم به اهمیت غدیر پی می‌بردند دنیای امروز سرشار از همدلی، هم‌ زبانی وبه ‌دوراز اختلافات بود.

وی با بیان اینکه دهکده جهانی معرفت به دنبال نشان دادن راه درست شناخت است، تصریح کرد: بین‌المللی دکترین جهانی نیز به دنبال تقویت شناخت جامعه جهانی نسبت به موضوع غدیر است.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور با اشاره به اینکه دنیای امروز باید به این نتیجه برسدکه جهان امروز نیاز به همدلی وهم زبانی دارد، تصریح کرد: ضرورت شناخت دقیق موضوع غدیر بر کسی پوشیده نیست و عدم شناخت کافی از این مسئله مشکلات و مصائب دنیای امروز را به همراه داشته است.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه ششمین اجلاس بین‌المللی دکترین جهانی دهه غدیر ۲۶ شهریورماه سال جاری در حرم کریمه اهل ‌بیت فاطمه معصومه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، افزود: این اجلاس بین‌المللی با حضور مهمانانی از ۱۰۰ کشور و همچنین مراجع، شخصیت‌های حوزوی، دانشگاهی مسئولان کشوری لشگری برگزار می ‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ولایت ، سایه ، غدیر ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.