پیشکسو‌ست فوتبال کشورمان گفت: عملکرد تیم های لیگ‌ برتری رضایت بخش نبوده و از آنها انتظار بیشتری می‌رفت.

بیژن ذوالفقار نسب، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: تیم‌های فوتبال بازی‌هایشان زیاد رضایت بخش نیست. از تیم‌هایی که دارای هواداران زیاد هستند مثل تیم‌های پرطرفدار پرسپولیس، تراکتور، فولاد خوزستان و استقلال تهران و... را نام برد توقع بیشتری می‌رود .


وی در ادامه افزود: شاید به دلیل مشکلات اقتصادی که اکثر باشگاه‌ها دارند و دچار بحران مالی هستند عملکردشان ضعیف است و دلیل دیگر آن کمبود زمان برای تمرین و تدارک ندیدن اردو برای آماده سازی بهتر تمرین‌ها است.

ذوالفقار نسب اظهار داشت: اکثر باشگاه‌های فوتبال، جوانانی را به تیم‌های خود آوردند و جوانگرایی را به فوتبال می‌آورند به نظر من این امر بسیار خوب است اما دستورالعمل سازمان لیگ برتر فوتبال مبنی بر به خدمت گرفتن جوانان در این برهه از زمان دشوار است زیرا باید بستر این کار در تیم‌ها فراهم شود که البته در دراز مدت انجام این دستورات می تواند اثر بخش باشد.

وی گفت: اکنون صحبت در مورد تعیین و پیش‌بینی قهرمانی لیگ 15 زود است و باید عملکرد تیم‌ها در ادامه لیگ شاهد بود و معتقدم که هر تیمی فاکتورهای تلاش و برنامه ریزی را داشته باشد می‌تواند قهرمان لیگ 15 شود.

ذوالفقارنسب در پایان با اشاره به پیشرفت تیم‌ها یادآور شد: پیشرفت تیم‌ها 4 تا 5 هفته شروع شده و تغییرات مثبت و منفی در باشگاه‌ها وجود دارد و کسی نمی‌تواند روی فضاهای باشگاه‌ها اثر بگذارد و امیدوارم تیمی به قهرمانی لیگ 15 برسد که همه تلاش خود را به کار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
vaghan ras megah
آخرین اخبار