جواد خیابانی میهمان برنامه «موج شب» شد تا درباره خودش و حاشیه‌هایی که گاهی برای او درست می‌شود صحبت کند.

به گزارش  گروه وبکردی باشگاه خبرنگاران جوان، این برنامه که از روزهای پنج شنبه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود به سراغ شخصیت‌های نوستالژیک تلویزیونی در دهه شصت رفته است.  
 
این بار جواد خیابانی میهمان این برنامه بود و درباره زندگی شخصی‌اش گفت: «من از کلاس اول یا دوم راهنمایی دیگر از پدرم پول توی جیبی نگرفتم. همیشه کار کرده‌ام، گاهی در کارخانه، گاهی در مزارع و گاهی هم در جنوب.»
 
او درباره نحوه مجری شدنش در تلویزیون اظهار داشت: «یک روز پای تلویزیون نشسته بودم که دیدم آقای منصوری در برنامه «آنچه شما خواسته‌اید» گفت هر کس که به گزارشگری علاقه دارد با این برنامه تماس بگیرد. من هم تماس گرفتم و از همان جا کار من شروع شد.  
 
او درباره جک‌هایی که با موضوع گزارش‌های او ساخته می‌شود نیز گفت:‌ «من به هیچ وجه ناراحت نمی‌شوم. اگر مردم غمگین هستند و با خواندن یا شنیدن جکی از من خوشحال می‌شوند چه از این بهتر؟ بگذار بخندند.»
 
خیابانی تلخ‌ترین خاطره‌اش را روزی دانست که مادرش فوت کرد و او مجبور بود گزارش کند: «کاری نمی‌شد کرد. نمی‌خواهم پز بدهم. روز جمعه بود. من به بیمارستان زنگ زدم تا حال مادرم را بپرسم. یک ساعت پیش از آن تلفن کنار مادرم بودم و داشتم از بیمارستانی در کرج که مادرم در آن بستری بود به تهران می‌آمدم. پشت تلفن به من گفتند مادرم فوت شده و فردا او را به شما تحویل می‌دهم. من دیدم تنها ده دقیقه با ورزشگاه فاصله دارم و کاری هم نمی‌توانم بکنم جز این که بروم و بازی را گزارش کنم. برای همین به بچه‌ها هم چیزی نگفتم و رفتم.»  
 
این مجری و گزارشگر در پاسخ به این پرسش که اصطلاح غزال تیزپای ایران را چطور ساختید؟ اظهار داشت: «باورتان نمی‌شود ولی اصلا یادم نمی‌آید که در آن بازی چه می‌گفتم. شاید به خاطر فضایی بود که در آنجا برای ما ساخته بودند. از روزی که وارد شدیم تا روزی که رفتیم اذیت‌مان کردند. یادم هست فردای همان روزی که پیروز شدیم در فرودگاه پلیس به من گفت چرا به این زودی می‌خواهید بروید؟ شما فقط سه روز است که وارد کشور شدید و من به او گفتم آمده بودیم شما را ببریم که بردیم.»  
 
در بخشی از این برنامه نیز که پرسش شخصیت‌ها یا چهره‌های ورزشی و هنری از میهمان برنامه مطرح می‌شود سروش صحت از جواد خیابانی پرسید نظرش درباره جک‌هایی که برای او ساخته می‌شود چیست و از او خواست یکی از آن شوخی‌ها را بازسازی کند.  
 
خیابانی هم پاسخ داد:‌ «یادم هست سال گذشته وقتی آن توفان عجیب در تهران آمد من از دل توفان رد شدم و به کاشان رفتم. میان راه چون همیشه اینترنت همراهم هست خواندم که هشت نفر از هموطنان‌مان در این توفان کشته شد‌ه‌اند که بسیار ناراحت‌کننده بود ولی باور کنید هنوز به کاشان نرسیده بودم جک‌های این اتفاق درآمد.»
 
او ادامه داد: «کسی که آن جک‌ها را می‌سازد اصلا حواسش هست که همان لحظه عده‌ای سوگوارند؟ برای من اصلا مهم نیست، به من بخندید. به شرفم سوگند که ناراحت نمی‌شوم اما خیلی از جک‌ها واقعیت ندارد. مثلا در یک بلوتوث صدای من هست که در آن جمله بسیار زشتی به کار می‌برم. اجازه بدهید من این کلمه را با عرض معذرت بگویم، در آن بلوتوث من می‌گویم: «نصرتی توپ را می‌زند، کثافت خیلی هم خوب می‌زند» ولی واقعا من هرگز از این کلمه استفاده نمی‌کنم و نمی‌دانم چرا همچین چیزی درباره من ساخته‌اند.»  
 
در این بخش حمید سوریان نیز از خیابانی پرسید چرا در هر بازی وقتی نتیجه را پیش‌بینی می‌کند، نتیجه دقیقا برعکس می‌شود که خیابانی گفت فوتبال همیشه غیرقابل پیش‌بینی است و این بسیار طبیعی است.  

منبع: خبر آنلاین

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۴۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
آقای خیابانی کارت خیلی درست است کاری به این نداشته باشید ما با شما خاطرات خوشی داریم تشکر از حسن نظرتان و شخصیت والا یتان