داستان ناتمام تاخیر پروازها این بار به پرواز تهران- اهواز رسید

پرواز تهران- اهواز ایران ایر به شماره 419 شب گذشته پس از ساعت ها معطلی مسافران کنسل شد.

داستان ناتمام تاخیر پروازها این بار به پرواز تهران- اهواز رسیدبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داستان ناتمام تاخیر پروازها این بار به پرواز تهران- اهواز ایران ایر به شماره 419 رسید. پروازی که قرار بود شب گذشته تهران را به مقصد اهواز در ساعت 20.35 دقیقه ترک کند اما ظاهرا به علت بدی آب و هوای اهواز پرواز انجام نشده و مسافران بعد از 20 دقیقه انتظار از هواپیما پیاده شدند.

 بر اساس این گزارش؛ مسافران تا ساعت 22.35 دقیقه در فرودگاه سرگردان بوده و با پیگیری های مکرر مسافران کاپیتان اعلام می کند علاوه بر بدی آب و هوای اهواز، نقص فنی نیز برطرف نشده و پرواز کنسل شده و پرواز دیگری هم جایگزین آن نکردند.

همچنین این پرواز از اهواز به تهران نیز کنسل شده اگر مشکل بدی آب و هوا وجود داشته  بر اساس گفته شهروندان پرواز نفت ساعت 22.30 تهران را به مقصد اهواز ترک کرده است .

همچنین مسافران به سبب اطلاع رسانی ناقص و جابه جا شدن وسایلشان تا ساعت 3 بامداد در فرودگاه سرگردان بودند. ظاهرا مسافران امروز منتظرند که با پرواز 3419 ساعت 15 تهران را به مقصد اهواز ترک کنند حال منتظریم که ببینیم چه اتفاقی ساعت 15 رخ می دهد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار