سهل‌انگاری، جان خدمه فرودگاه را به خطر انداخت

سهل انگاری مسئولان شرکت خدمات فرودگاهی باعث محبوس شدن یک کارگر در بخش بار هواپیما شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،این روزها پای اتفاقات عجیب و غریب  به بخش هوایی کشور کشیده شده و از تاخیرات 72 ساعت ، قیمت‌های نجومی بلیت به محبوس شدن کارگر شرکت خدمات فرودگاهی در قسمت بار هواپیما رسیده است.

براساس این گزارش؛ روز گذشته در یک اتفاق نادر کارگر شرکت خدمات فرودگاهی در قسمت بار هواپیما که به مقصد اهواز پرواز داشت محبوس شد.

به گفته جعفری سخنگوی شرکت فرودگاه هاشمی نژاد مشهد این اتفاق به دلیل سهل انگاری کارگر شرکت خدمات فرودگاهی رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته کارگری در قسمت بار هواپیمایی به شماره پرواز 020 محبوس شده بود گفت: این پرواز ظهر دیروز از مشهد به اهواز پرواز داشته که متاسفانه کارگران شرکت خدمات فرودگاهی سامان به دلیل سهل انگاری کارمند این شرکت در قسمت کارگو محبوس شد.

سخنگوی شرکت فرودگاه هاشمی نژاد یاد آور شد: با گذشت حدود 10 دقیقه از پرواز همکاران او که به دنبالش می گشتند حدس زدند که این کارگر در داخل قسمت بار هواپیمای مسافربری باشد.

جعفری در ادامه افزود: بلافاصله بعد از پرواز که مربوط به شرکت هواپیمایی کاسپین می شود و به دنبال ارتباط برج مراقبت با این پرواز خلبان که متوجه حضور او شده بود به فرودگاه بازگشت و در بازرسی قسمت بار معلوم شد این کارگر در داخل کارگو جامانده است.  

براساس این گزارش؛ به گفته جعفری حال کارگر خوب بود و با پای از هواپیما خارج شد ولی در صورت دیر متوجه شدن احتمال مرگ وی بود.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار