2 طرح ملی امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در سیرجان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ این طرح ها شامل باند دوم آزاد راه سیرجان به کرمان با  37 کیلومتر طول و باند دوم آزاد راه سیرجان به قَطروئیه با 43 کیلومتر طول در محور سیرجان به شیراز بود  که برای اجرای آنها 79 میلیارد تومان  از محل اعتبارات ملی هزینه شد.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح ها  گفت : کرمان  به عنوان  منطقه ای استراتژیک است که مسیر شمال به جنوب و شرق به غرب کشور را به هم متصل می کند. 

آخوندی افزود: با افتتاح  این طرح ها از 570 کیلومتر آزاد راه کرمان به شیراز 460 کیلومتر به  بهره برداری رسید  و امیدواریم 110 کیلومتر بقیه هم به زودی به مرحله اجرا و بهره برداری برسد.

و زیر راه  در ادامه گفت : بیشترین توجه ما  به بازآفرینی مراکز شهرهاست و کرمان نمونه یک شهر تاریخی و دچار فرسودگی شده است.

همچنین وزیر راه و شهر سازی در بازدید از بیمارستان 220 تختخوابی سیرجان  گفت : امسال  برای تکمیل این بیمارستان با 60 درصد پیشرفت 5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که با هماهنگی وزارت بهداشت قرار شد  20 میلیارد  تومان دیگر هم  اختصاص یابد تا  این طرح درمانی  به سبب موقعیت استراتژیکی بین راهی  خود تا  پایان امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.