مهدی عبدالوند از قهرمانان نامدار رشته مچ اندازی ایران و جهان گفت: رشته ورزشی مچ اندازی قابلیت همگانی شدن و قرارگیری در حوزه ورزش های همگانی را دارد.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالوند روز جمعه در آیین پایانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های ایران که در بجنورد جریان داشت  اظهار کرد: هم اکنون کمیته ای در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای همگانی کردن این رشته ورزشی تشکیل شده و امیدواریم این رشته که در سراسرکشور علاقه مند دارد همگانی شود.
وی اضافه کرد: مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های ایران در بجنورد به نسبت تمام دوره های قبلی با وضعیت مناسبتری برگزار شد و برای نخستین بار در چند سال اخیر بیشتر قهرمانان این رشته ورزشی از سراسر ایران شرکت کردند.
عبدالوند افزود: میزبانی هیات ورزشی بدنسازی و پرورش اندام استان از این رقابت ها به نسبت سایر رقابت های گذشته بخصوص از لحاظ سطح بالای مسابقات و سایر تجهیزات و امکانات بهتر بود.
وی بدون حاشیه برگزار شدن این رقابت ها را از مزیت های اصلی میزبانی این دوره از رقابت های مچ اندازی در استان خراسان شمالی اعلام کرد.
قهرمان مچ اندازی جهان گفت: به نظر می رسد به دلیل قابلیت همگانی این رشته ورزشی ما می توانیم آن را برای بانوان نیز در قالب قهرمانی برگزار کنیم و کمیته جدید همگانی کردن مچ اندازی در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به نظر می رسد این مطالبه بانوان را نیز پیگیری کند.
رقابت های مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور با شرکت بیش از 200 ورزشکار مچ انداز از 16 استان کشور از روز گذشته در بجنورد شروع شد.

قهرمان مچ اندازی جهان: این رشته قابلیت همگانی شدن را دارد

قهرمان مچ اندازی جهان: این رشته قابلیت همگانی شدن را دارد

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار