به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  عناوین مهمترین اخبارخبرگزاریها و سایت ها به شرح زیر است.



به دنبال ادعاهای مبنی بر سفر سردار قاسم سلیمانی به مسکو در ژوئیه، موجی از نگرانی ها محافل نظامی و سیاسی اسراییل را در بر گرفته است.

از مجموع 94 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی که در چهار ماه ابتدایی امسال بین بخش های مختلف توزیع شده، بالغ بر 65 درصد به تامین سرمایه در گردش اختصاص یافته است.

در صورت تائید بیماری یک کودک، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با پیگیری‌های کریم باقری و سوشا مکانی قرار است به این کودک سرطانی کمک مالی کنند.

تیبو کورتوآ دروازه بان چلسی دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شد.

تیم فوتبال نفت تهران تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

نایب رئیس هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت، از سازماندهی بیمه سلامت ایرانیان خبر داد و گفت: طرحی پیشنهاد کرده ایم تا افرادی که تمکن مالی دارند بخشی از سرانه درمان خود را پرداخت کنند.

شهردار منطقه سه شیراز از لایروبی و احیای قناتی چند صد ساله خبر داد.

رئیس دانشگاه‌های غیر انتفایی استان اردبیل گفت: باید ظرف دو سه سال آینده فاتحه این دانشگاه‌ها را خواند چراکه به هیچ وجه در این فضا امکان جذب و رقابت با سایر دانشگاه‌ها وجود ندارد.

براساس آمار 171 تن خون انسان و حیوان در دولت محمود احمدی نژاد به کشور وارد شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک و شش کیلوگرم شیشه در مشهد خبر داد.

طلا در بازار جهانی با نزدیک شدن به زمان افزایش نرخ‌های بهره در آمریکا که تقاضای سرمایه گذاران برای این فلز ارزشمند را محدود کرده است، به سوی سومین کاهش هفتگی متوالی پیش می‌رود.

نیویورک تایمز نوشت: در هفته ای که مشخص شد کنگره تواققی را که نتانیاهو از آن متنفر است را رد نمی کند، او لفاظی های خود را کاهش داد و به سخن گفتن درباره مسائل دیگر روی آورده است.

سندرم متابولیک یکی از عوامل خطرساز در بیماری های قلبی- عروقی است و با علایمی همچون بزرگی اندازه دور کمر، فشارخون بالا و کلسترول بالا همراه است.

بازی تیم های خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان که از سر مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در حال پیگیری بود، به دلیل اقدام یک تماشگر نما، نیمه تمام اعلام شد

کارشناسان مرکز مطالعات علوم اجتماعی برلین (WZB) می‌گویند که جنسیت معلم نقشی در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان ندارد.

اگر يك مسابقه معمولي در حد بازي ام‌اسي‌ها با هم برگزار مي‌شد و فقط 10 نفر خير به استاديوم مي‌آمد، ديگر نياز به اين همه بريز و بپاش و از نام بيماران ام اسي سوء استفاده كردن نبود.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی دوره با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی خبر داد.

دانشمندان راهی را یافته‌اند که نشان می‌دهد بدن هر فرد با چه سرعتی پیر می‌شود.

شواهد و مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد اسرائیل طراح اصلی حملات ۱۱ سپتامبر بوده است.

آن ها گفتند: «گرچه ممکن است ما منافع یکسانی با ایران نداشته باشیم، اما قطعاً با چالش های مشترکی روبرو هستیم. ما به انتظار تغییر زودهنگام سیاست خارجی ایران به توافق نرسیده ایم.»

یک منبع کرد در موصل فاش کرد که گروهی از زنان داعشی اسامی زنان بیوه در موصل را ثبت کرده تا آنها را به "جهاد نکاح" وادار کنند.

سر بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با پرتاب سنگی از سوی هواداران در جریان بازی تیم‌های خیبر خرم‌آباد و آلومینیوم هرمزگان شکست.

تیم والیبال زنان ایتالیا در میدان سانتا کروک شهر فلورانس، آذربایجان را شکست داد.

جابجایی هزاران نفر از مسافران هواپیماهای مالزی روز جمعه بدنبال آلودگی های فرامرزی ناشی از برخی آتش سوزی ها در اندونزی با اختلال همراه شد.

گزارش تصویری از توفان سهمگین، بارش باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف ژاپن

فضانورد مشهور روسی تصاویر شگفت انگیزی از کعبه مشرفه و مسجدالنبی(ص) را از ایستگاه فضایی بین المللی منتشر کرد.

امین حیایی به فاصله چند دقیقه از پایان اجرایش در مسابقه خندوانه رکوردی عجیب و باورنکردنی برجای گذاشت.











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.