مدت ها از میدان مسابقه دور بود تا حدی که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد، بهادر مولایی بتواند به میدان مسابقه برگردد اما با مدال نقره آغاز کرد!

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مصدومیت جدی که در بازی های آسیایی 2014 برای زانویش ایجاد شد و کار او را به تیغ جراحان سپرد، مدت ها از میدان مسابقه دور بود تا حدی که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد بهادر مولایی بتواند به این زودی باز هم به میدان مسابقه برگردد!

 اما حسین توکلی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری به این جوان توانمند که عنوان نایب قهرمانی دنیا را با خود یدک می کشد بار دیگر اعتماد کرد و به او میدان داد تا خودش را ثابت کند. مولایی جوان و با آتیه هم انصافا تلاش کرد و در تمرینات طوری تلاش کرد و خودش را به کادرفنی نشان داد که باز هم وی(بهادرمولایی) در غیاب بهداد سلیمی مرد شماره یک فوق سنگین ایران و جهان ؛به عنوان فوق سنگین اصلی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در رقابتهای آسیایی 2015 تایلند گزینش شد.

مولایی اما در نهایت شایستگی نتوانست در رقابتی سخت با وزنه بردار قدرتمند چین تایپه پیروز میدان باشد و با قهرمانی تخته مسابقه را ترک کند اما او هرچه در توان داشت را به معرض نمایش گذاشت تا ثابت کند در همین مدت زمان اندکی که تمریناتش را بعد از رهایی از بند مصدومیت استارت زده، با انگیزه کارش را بنا کرده و به دنبال بازگشت به روزهای اوج توانمندی خود است.

 مولایی در این دوره از پیکارهای آسیایی اگر چه نتوانست عنوان قهرمانی آسیا را به کاروان ایران اختصاص دهد اما از لحاظ آمادگی نشان داد که بعد از تحمل دوره درمان زانویش به خوبی توانسته تحت هدایت حسین توکلی تمریناتش را به حدی برساند که بازهم بتوان روی او به عنوان یک فوق سنگین خوب در کنار بهداد سلیمی قویترین مرد وزنه برداری جهان حساب ویژه باز کرد. به هرحال بهادر مولایی با تمام ویژگی های مثبت و فاکتوررهای ایده آلی که برای رسیدن به جایگاهی بالاتر از آنچه که هست دارد، در رقابتهای آسیایی نتوانست از پس غول وزنه برداری تایپه ای ها برآید اما با پیشرفتی که داشته امید کادرفنی را برای موفقیت های آتی بیش از پیش تقویت کرد.

نایب قهرمان وزنه برداری قاره آسیا با بیان این مطلب که شرمنده است که نتوانسته در آسیا صاحب سکوی نخست دسته فوق سنگین شود می گوید: حقیقتا خیلی تلاش کردم تا قهرمانی را برای کاروان وزنه برداری ایران بدست بیاورم اما چه کنم که رقیبم از من سرحال تر و آماده تر بود.ثبت وزنه 245 کیلوگرم در رقابتهای آسیایی کار سختی است که این وزنه بردار چین تایپه ای از پس آن برآمد. 

بنابراین مطمئنا او برای رسیدن به این رکوردها که حتی در دنیا نیز با تکرارش می تواند جزو 4 نفر اول به حساب آید خیلی زحمت کشیده و تمریناتش بیشتر از من بوده ،به همین دلیل هم سکوی نخست را به خود اختصاص داده است.

مولایی ادامه می دهد: هرچه در توان داشتم زیر وزنه ها زور زدم تا بتوانم با آمادگی نسبی که دارم قافیه را به رقیب آسیایی ام نیازم اما نشد چون با این توانایی رکوردی ام بیش از این نمی توانستم به رکوردهای سنگین حمله کنم.

 نایب قهرمان وزنه برداری آسیا در خاتمه می گوید: امیدوارم اگر کادرفنی در رقابتهای جهانی 2015 امریکا به من اعتماد کرد بتوانم آنجا که میدان اصلی نبرد برای کسب مدال مهم و معتبر جهانی است سربلند خارج شده و شرمنده مردم و اهالی وزنه برداری نشوم. من در تایلند از این خوشحالم که توانستم بار دیگر در فاصله اندکی که برای آماده سازی و بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی داشتم به شرایط نرمال برسم و با پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابتهای آسیایی با کسب این نشان نقره دوباره به دنیای قهرمانی برگردم. مطمئنا وقتی برگردم ایران بدون وقفه تمریناتم را دنبال می کنم تا در مسابقات جهانی امریکا با رکوردهایی به مراتب بالاتر از این به جمع مدعیان اصلی کسب سکوهای جهانی اضافه شوم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار