دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در این رقابت‌ها سوم شدیم اگر با تیم اصلی می‌رفتیم با اختلاف بالا قهرمان می‌شدیم.

حسین مقامی  در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا 2015 تایلند به عنوان بهتر از سومی است پیدا نکردیم ما با تیم دوم B به این مسابقات رفتیم که اگر با تیم اصلی می‌رفتیم قطعاً با اختلاف بالا قهرمان می‌شدیم.

وی تصریح کرد: تیم تقریباً جوان با تعدادی وزنه‌بردار با تجربه این مسابقات اعزام شدند. به دنبال نتیجه‌گیری نبودیم می‌خواستیم تیم در این مسابقات حضور داشته باشد.

مقامی در ادامه گفت: اولویت ما شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهانی در آبان امسال در آمریکا برگزار خواهد شد، می‌باشد.

وی با اشاره کرد: با توجه به تغییراتی در حوزه مدیریت فدراسیون رخ داد تلاش‌مان این است که روال تمرینات به هم نریزد و همین برنامه نیز ادامه دارد.

*** شرایط مولایی خیلی مطلوب نبود

مقامی در خصوص عملکرد مولایی دسته فوق سنگین کشورمان در این مسابقات گفت: این وزنه‌بردار 105+ کشورمان یک سالی به خاطر مصدومیت زانو از میدان دور بود و بعد از این دوران به روزهای آرمانی نرسیده است و شرایط خیلی مطلوبی در این رقابت‌ها نداشت.

*** قهرمانی دور از دسترس نبود

وی در این باره گفت: حضور ما در مسابقات آسیایی صددرصد قهرمانی نبود ولی این هدف دور از دسترس نبود و می‌توانستیم بهتر از این‌ها عمل کنیم ولی به هر حال مسابقه است و هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

مقامی تأکید کرد: ما در این رقابت‌ها با تیم اول 17 امتیاز اختلاف داشتیم و اگر بدشانسی نمی‌آوردیم، بچه‌ها می‌توانستند بهتر از این‌ها عمل کنند. به طور قطع علت افت برخی از وزنه‌برداران در این رقابت‌ها علل خاصی داشت.

*** جلسه بررسی عملکرد تیم ملی در مسابقات آسیایی تایلند

وی در این باره عنوان کرد: هفته آینده جلسه‌ای در خصوص عملکرد تیم ملی در این رقابت‌ها خواهیم داشت و صحبت‌های کادر فنی را خواهیم شنید.

 *** ایران بعد از چین و تایلند

تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان با 490 امتیاز سوم شد تیم‌های چین با 516 امتیاز و تایلند با 510 امتیاز در رده‌های اول و دوم ایستادند.

*** ورود تیم ملی وزنه‌برداری به کشورمان

ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران و کادر فنی فردا 4:30 دقیقه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد کشورمان می‌شوند.

*** هدف کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آمریکا

مقامی در این مورد عنوان کرد: بعد از ورود تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان به میهن آماده می‌شویم برای حضور در رقابت‌های جهانی آمریکا که سال جاری در این کشور برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها برای همه فدراسیون‌های این خیلی مهم است چرا که می‌خواهند در المپیک 2016 ریو حضور داشته باشند و به طور یقین از حساسیت خیلی بالایی برخوردار خواهد بود.

با توجه به حمایت فدراسیون از کادر فنی می‌خواهیم یک تیم قوی به این مسابقات اعزام می‌کنیم.

*** می‌خواهم قوی‌ترین مرد جهان مال ما باشد

وی در این خصوص گفت: سال‌ها رضازاده قوی‌ترین مرد جهان بود بعد از وی سلیمی که امیدواریم در این مسابقات این عنوان باز به ما برسد.

*** در دنیا جزو 3 تیم برتر هستیم

مقامی در این باره گفت: خوشبختانه وزنه‌برداری ایران در آسیا جزء بهترین‌هاست و در دنیا نیز جزء 3 تیم برتر به حساب می‌آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار