هرچقدر استاندارخوزستان در راستای ساخت فضاهای آموزشی اعتبار تخصیص دهد، وزارت آموزش و پرورش نیز به همان میزان و یا حتی بیشتر اعتبار اختصاص می دهد .

وزیر آموزش و پرورش؛ نگاه ویژه به خوزستان در برنامه ششم توسعهبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان؛ و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ، در نشستی رضایی مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان و تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش  استان به ارائه گزارشی از عملکرد ادارات کل تابع خود پرداختند و در خصوص مسایل جاری  از نظرات و دیدگاه های دکتر فانی بهره بردند.

وی با اشاره به رنج هایی که این استان متحمل شده است گفت : خوزستان حق ویژه ای بر گردن ما دارد و باید در جهت آبادانی آن تلاش کنیم که خود نیازمند نگاه ویژه به خوزستان در برنامه ششم توسعه است.

فانی در خصوص اعتبارات عمرانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: به یاری خداوند امسال در خصوص اعتبارات عمرانی وزارت آموزش و پرورش حرکت خوبی صورت گرفته و شاهد تامین اعتبار خوبی در کشور بودیم .
 
وزیر آموزش و پرورش افزود: هرچقدر استاندار محترم خوزستان در جهت ساخت فضاهای آموزشی اعتبار تخصیص دهند، وزارت آموزش و پرورش نیز به همان میزان و یا حتی بیشتر و به همین منظور اعتبار اختصاص می دهد . 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.