همکاری پارک علم و فناوری یزد با ستاد توسعه صنایع هوایی

پارک علم و فناوری یزد با ستاد توسعه صنایع هوایی برای محوریت صنایع هوایی و هوانوردی همکاری می‌کنند.

منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌‌ای پارک علم و فناوری یزد با ستاد توسعه صنایع هوایی منعقد کرده است که بر اساس این تفاهم‌نامه این دو مجموعه در خصوص راه‌اندازی مرکز رشد فناوری با محوریت صنایع هوایی و هوانوردی کشور با یک‌دیگر همکاری می‌کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: همچنین شبکه‌سازی با سایر پارک‌های مستقر در منطقه به منظور حمایت از راه‌اندازی و گسترش و توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان توسط فارغ‌التحصیلان، کارآفرینان و صاحبان ایده ایجاد شده است.

منطقی با اشاره به عمده اهداف صنعت هوایی کشور خاطرنشان کرد: عمده اهداف صنعت هوایی کشور تولید و به روزرسانی محصولات هوایی اعم از تجاری و دفاعی فعالیت در حوزه بالگردها و توانمند کردن اجزای محصولات هوایی کشور است.

وی بیان کرد: برای اجرای این گونه برنامه‌ها یک‌سری نهادها، مراکز علمی و صنایع با مشارکت‌های بین‌المللی در این حوزه با یک‌دیگر همکاری خواهند کرد.

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی کشور بیان کرد: استان یزد می‌تواند در حوزه تجهیزات فرودگاهی و آموزشی که امروزه با ایجاد شبیه‌سازی‌ها نقش کلیدی در صنعت دارد ورود پیدا کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار