پزشکی را در هنر جستجو کنید

آثار نقاشی عباس سیدی و زهرا شکری در نگارخانه کمال الدین بهزاد میزبان علاقمندان است.

عباس سیدی خالق آثار نمایشگاه نقاشی از کلاسیک تا آموئیسم در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این نمایشگاه با ایده پردازی های بسیار نو به ارتباط هنر و با مخاطب تاثیرش روی بشریت متمرکز شده و به خلق آثار پرداختم. این تنها نمایشگاهی است که به نابینایان امکان بازدید می‌دهد و از سبک آموئیسم در آن استفاده شده است. 

وی افزود: این نمایشگاه به دلیل وجه تمایزی که دارد، امکان بازدید به مخاطبان نابینا می‌دهد بسیار مورد توجه بوده و می‌توان ادعا کرد که مشابهی در دنیا ندارد.

وی با اشاره به اینکه از کلاسیک تا آموئیسم تنها در ایران ثبت شد خاطر نشان کرد: با برگزاری این نمایشگاه نابینایان هم وارد عرصه هنر می‌شوند و همچنین ارتباط موسیقی و نقاشی بیش از پیش خودنمایی می‌کند به این ترتیب که صدای تابلوهای نقاشی را با استفاده از تکنولوژی روز می‌توان شنید. 

سیدی اذعان کرد: 8 سال روی ترکیب رنگ‌ها کار کردم و از سال 83 در فرهنگسرای ارسباران این هنر را معرفی کرده و در این زمینه به فعالیت پرداختم. 

وی در پایان گفت: نقاشی و به طور کلی هنر قابلیت بالایی دارد و می‌تواند با طبع لطیفی که دارد برای بیمارانی که میگرن دارند و یا سایر بیماری‌ها مفید واقع شده که بسیاری از پزشکان نیز به این موضوع اذعان دارند. 

گفتنی است؛ این نمایشگاه از امروز تا 26 شهریور درنگارخانه بهزاد واقع در بلوار کشاورز نبش خیابان 16 آذر، پ 284 میزبان هنر دوستان است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار