جعفر جامه‌بزرگی و هنرجویانش اقدام به برگزاری یک نمایشگاه نقاشی گروهی کردند.

جعفر جامه‌بزرگی هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «به زیبایی طبیعت» عنوان نمایشگاه گروهی از هنرجویان من است که سبک آن رئال و فوتورئال است.

وی افزود: سطح کاری هنرمندان این نمایشگاه متفاوت است. برخی از آنان 17،18 سال است که نقاشی می‌کشند و عده‌ای هم زیر یک‌سال است که به این هنر پا گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه 49 اثر در این نمایشگاه به دیوار گالری فرهنگسرای اشراق آویخته شده است، اظهار داشت: حسن این نمایشگاه و تمام نمایشگاه‌های گروهی در این است که افراد و هنرجوهای تازه‌وارد تشویق می‌شوند و وقتی مخاطب از کارشان انتقاد می‌کند با پذیرش نقدهای مختلف پیشرفت می‌کنند.

جامه‌بزرگی خاطرنشان کرد: چون از قبل برنامه مشخصی برای برپایی این نمایشگاه نداشتیم، «به زیبایی طبیعت» محدود به موضوع خاصی نیست و هر یک از کارها با موضوع‌های متفاوت اجرا شده است. در ضمن تکنیک آثار از رنگ روغن استفاده شده است.

وی در پایان یادآور شد: اشتیاق هنرجویان بعد از برپایی نمایشگاه غیرقابل وصف است و علاقه و لبخند رضایت را می‌توان به راحتی برلبان آنان دید.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از 12 شهریور به مدت دو هفته در نگارخانه آفرینش نقش واقع در فرهنگسرای اشراق میزبان علاقه‌مندان است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار