جشنواره انگور 26 و 27 شهريور در شهرستان سی سخت استان کهگيلويه و بويراحمد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کهگیلویه و بویراحمد، در جلسه کار گروه گردشگري استان که به ميزباني شهر سي سخت برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره‌هاي مختلف در سطح استان از برگزاري جشنواره انگور در شهر سي‌سخت خبر داد و گفت: اين جشنواره 26 و 27 شهريور در شهر زيبا و توريستي سي‌سخت برگزار خواهد شد.

محمود باقری افزود: جشنواره انگور براي نخستين‌بار در سطح استان و به صورت شهرستاني برگزار مي‌شود و چنانچه اين جشنواره به خوبي برگزار شود سال‌هاي بعد جشنواره استاني و ملي انگور در شهر سي‌سخت برگزار مي‌شود.
باقري معرفي آداب و رسوم مردم و فرآورده‌هاي تبديلي انگور را از جمله اهداف جشنواره انگور عنوان کرد و افزود: در صورتي که اين جشنواره به نحو مطلوب برگزار شود مي‌توان آن را در تقويم سال ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان ثبت کرد.

اين مسوول در ادامه با بيان اينکه تاکنون جشنواره‌هاي متعددي در سطح استان به همت اين اداره به اجرا گذاشته شده، گفت: برگزاري جشنواره برفي در کاکان، جشنواره تابستانه ياسوج و جشنواره انگور را از جمله جشنواره‌هاي استاني ميراث فرهنگي است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.