همایش سیاسی فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با حضور ماموستا راستی امام جمعه موقت سنندج و امیر کیومرث شرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در تالار گلستان برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش سیاسی فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با حضور ماموستا راستی امام جمعه موقت سنندج و امیر کیومرث شرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در تالار گلستان برگزار شد .
فرمانده قرارگاه لشکر 28 در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور گفت : با وقوع انقلاب اسلامی در ایران قدرت های استعمارگر و در راس آن ها آمریکای جنایتکار که وقوع انقلاب را در تضاد با منافع خود می دیدند به دسیسه چینی برای این ایران اسلامی پرداختند مانند هدف قرار دادن ایرباس ایرانی در خلیج فارس و غیره.

سرتیپ دوم کیومرث شرفی افزود: آنان از همان ابتدا جریاناتی را در کردستان طبس و خوزستان برای مقابله با انقلاب به راه انداختند که نیروی زمینی در سنندج در زمان پیروزی انقلاب تمام قد از خاک ایران اسلامی در مقابل ضد انقلاب پاسداری کرد و اجازه نداد ذره ای از خاک کردستان به دست بیگانگان بیفتد و در نهایت رژیم بعث عراق را برای جنگ و مقابله با ایران تحریک و تجهیز کردند که با رشادت های نیوروهای مسلح و نیروی زمینی قهرمان و ملت سربلند نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی گفت: استراتژی ما نه شرقی و نه غربی ، زورگویان نه تنها در مقابل ما پیروز نشدند بلکه سر تعظیم فرود آوردند امروز ایران به عنوان یک کشور اثر گذار در معادلات و مذاکرات شناخته می شود  واین مرهون خون شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری است. آمریکایی ها امروز به این نتیجه رسیدند که به جای حمله زمینی از استراتژی دیگری استفاده کنند که ان جنگ های نیابتی است که از خود مسلمانان بر علیه مسلمانان استفاده کردند و نمونه آن را در فجایع سوریه و عراق می بینیم که مسلما به نتیجه نخواهد رسید. امروز آنچه که از بیانات مقام معظم رهبری بر می آید این است که در مقابل شیطنت های زورگویان مقاوم باشیم، باید کاری کنیم که دشمن از اتحاد و مقاومت ما به خشم بیاید و این همان مسیر درست است.

سخنران دیگر این مراسم ماموستا راستی در سخنانی گفت: کفر به معنی خروج از دایره ضروریات اسلام است و ضروریات اسلام عبارتند از اصول و فروع دین که به وسیله قرآن و احادیث گفته شده است. ترک واجبات و انجام محرمات حتما موجب کفر انسان نمی شود این مقدمه ای برای تکفیری هاست که به راحتی کفر را به مردم نسبت می دهند. ما مسلمانیم مگر اینکه اصول دین را ترک کنیم.

امام جمعه موقت سنندج  تاکید کرد: ریشه فتنه در خاورمیانه استکبار جهانی است. آنها با استفاده از اختلافات ریشه ای که در تاریخ اسلام وجود دارد این فتنه ها را بر پا می کنند تکفیر امروز ریشه در ظهور خوارج دارد.

وی افزود: توسل به هیچ وجه شرک نیست این تکفیری ها از زمان ابن تیمیه شروع کردند و در زمان عبدالوهاب که توسط انگلیسی ها منصوب شد بود خواستند چهره اسلام را خراب کنند که نتیجه ای نداشت سپس القاعده را بوجود آوردند که باز هم بی نتیجه ماند الان داعش را درست کرده اند تا جنگ نیابتی انجام دهد.

ماموستا راستی گفت: سنی و شیعه با هم یکی هستند و در ضروریات یکسانند امروز جامعه اسلامی به افراد مخلص مومن و متدین نیاز دارد که در کشتی اسلام باشند و این کشتی را به ساحل سلامت برسانند و این امر باید تحقق پیدا کند . این وعده قرآن است که می فرماید روزی پیش می آید که حکومت زمین به دست بندگان صالح خدا می افتد این بندگان صالح خدا باید در کشتی قرار گیرند عالمان شیعه و سنی می خواهند مفهوم قرآن را به مردم برسانند و آن هم به وسیله ولایت است که مختص شیعه نیست.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار