پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: بچه‌های ما از لحاظ کیفیت مدال‌ها خوب عمل نکردند، ولی از لحاظ تیمی مقام دوم، جایگاهی خوبی است.

مجید خدایی در گفتگو با گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: کشتی‌گیران آزاد ما دیر به مسابقات اعزام شدند و بچه‌ها به سه چهار روز زمان احتیاج داشتند تا با شرایط زمانی و آب‌‌هوایی متفاوت آنجا نسبت به ایران خودشان را وفق بدهند ما یک روز قبل از وزن کشتی آنجا بودیم ما در این مورد ضعیف عمل کردیم.

وی افزود: بچه‌ها در مسابقات در تاکتیک دفاع ضعیف بودند و چند نفر از آنها در مالی که کشتی را جلو بودند نتیجه را واگذار کردند که جای تامل دارد. کشتی‌گیران ما شرایط بدنی خیلی خوبی را داشتند ولی در انتخاب تاکتیکهای مناسب مخصوصاً برابر حریفان بزرگ، ضعیف عمل کردند.

یکی از دلایل این موضوع، کم‌تجربگی بچه‌ها بود، همچنین بچه‌ها آمادگی روانی این مسابقات را نداشتند. دلیل سوم هم این است که ما فقط روی بعضی از شرایط کشتی تمرین کرده بودیم و برای بعضی از لحظات و موقعیت ها تمرین نکرده بودیم.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: ما از لحاظ تیمی چون به مقام دوم رسیدم خوب بودیم ولی از لحاظ فردی، عملکرد مناسبی نداشتیم و کیفیت مدال‌ها خوب نبود.

وی افزود: از نظر من حسن یزدانی و علیرضا کریمی بهترین کشتی‌گیران ما در این مسابقات بودند و در عین حال جوانترین کشتی‌گیران ما هم بودند.

خدایی در پایان اظهار داشت: فاصله‌ کسب مدال تا مدال نگرفتن فقط چند ثانیه است و کشتی‌گیرانی که مدال نگرفتند هم اگروقت بیشتری می‌کردند می‌توانستند به مدال برسند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار