ملی پوش وزن 57 کیلو گرم تیم کشتی آزاد کشورمان گفت:با توجه به این که هم مدال طلا و هم برنز جهان را در کارنامه داشتم با کسب مدال نقره در میدان لاس وگاس رنگ مدال هایم در این رویداد بزرگ تکمیل شد.

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان مطلب فوق افزود:در طول رقابت فینال مقابل حریف گرجستانی کشتی گیر برتر بودم اما در لحظات پایانی با توجه به کشتی های سنگینی که در دور های قبلی گرفته بودم یک لحظه کم آوردم و همین کافی بود تا نتیجه را واگذار کنم.
دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:درسال 2013 صاحب مدال طلای جهان شدم و در سال های 2011 و 2014 نیز به مقام سوم دنیا رسیدم و هم اکنون با کسب مدال نقره ای که در میدان لاس وگاس کسب کردم رنگ مدال هایم تکمیل شد.هر چند خیلی دوست داشتم طعم خوشرنگترین مدال را بار دیگر می چشیدم.
وی در ادامه به سطح بالای رقابت های جهانی امسال اشاره کرد و گفت:نه این که چون مدال گرفتم بگویم اما واقعاً رقابت های جهانی امسال کیفیت بسیار بالایی داشت و حتی در اوزان مختلف رقابت های دور مقدماتی هم سخت بود به هر حال قسمت ما هم در این دوره از رقابت ها مدال نقره بود و همین که شرمنده مردم نشدم خدا را شکر می کنم.
رحیمی درباره این که برای بعد از رقابت های جهانی چه برنامه ای دارد گفت:به طور حتم باید خودم را برای المپیک آماده کنم تا با رسیدن به شرایط ایده آل در این میدان بزرگ با کسب بهترین مدال کلکسیون افتخاراتم را کامل کنم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار