فردي كه با كمين در مقابل بانك ها با شيوه اي خاص اقدام به سرقت وجوه نقد مشتريان مي كرد در عمليات ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان خميني شهر استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "خسرو احمدي" در تشريح اين خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت داخل خودرو به شيوه پنچر كردن چرخ هاي آن ، موضوع در دستور کار کارگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي خاطر نشان کرد: ماموران پس ازانجام تحقيقات لازم و استفاده از اقدامات ويژه و تخصصي پليسي توانستند فردي كه اقدام به اين سرقت كرده بود را شناسايي و در عملياتي حين ارتكاب سرقت دستگير كنند.

احمدي در ادامه گفت: متهم در بازجويي هاي با اقرار به بزه انتسابي به ده ها فقره سرقت از داخل خودروي شهروندان با شيوه پنچر كردن چرخ هاي خودرو اعتراف كرد.

وي در خصوص نحوه انجام سرقت توسط سارق دستگير شده افزود: متهم سوژه هاي خود را از مقابل بانک ها شناسايي مي كرد و در فرصتي مناسب اقدام به پنچر كردن خودرو آنان كرده و زماني که سوژه در صدد تعويض لاستيک خودروي خود بر مي آمد، با باز کردن درب خودرو وجوه وي را سرقت مي کرد.

رئيس پليس شهرستان خميني شهر با بيان اينكه پس از تكميل شدن پرونده متهم به مراجع قضايي تحويل شد، افزود: به شهروندان توصيه مي كنيم براي جلوگيري از اين گونه سرقت ها حتماً هنگامي که براي بازديد فني يا پنچرگيري از خودرو خارج مي شوند، درب هاي خودرو را قفل و به هيچ وجه وسايل شخصي (کيف و اسناد و مدارک ) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ويژه روي صندلي و در معرض ديد نگذارند. و در صورت مشاهده افراد مشكوك در اطراف خود موضوع را با تلفن 110 به مرکز پليس اطلاع دهند.  


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.