رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه مدیران پرسپولیس احساس مستاجری می کنند،‌ براین اساس نگاهشان به آینده نیست.

کاشانی: مدیران پرسپولیس احساس مستاجری می کنندجعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: من خیلی وقت که پیگیر ساخت یک مجتمع تجاری در مجموعه درفشی فر هستم اما مدیران باشگاه به علت اینکه ماندگار نیستند توجهی به این امر ندارند و فقط به دنبال موفقیت تیمشان هستند.
 
کاشانی در ادامه عنوان کرد: اگر کار بنیادی و اساسی صورت بگیرد آن وقت افراد خاص هم حمایت مالی می کنند معتقدم مسئولان به جای صرف 30 میلیاردی برای تیم باید کار بنیادی را انجام دهند، اگر امکانات هتلینگ مجموعه تجاری در ورزشگاه درفشی فر ساخته شود آن وقت تیم نیازی به حضور در اردوهای داخلی و خارجی نخواهد داشت همچنین مربیان و بازیکنان خارجی می توانند در اتاق های مجهز درفشی فر ساکن شوند.
 
وی درباره اینکه گفته می شود؛ حکم سرپرستی طاهری تا 27 شهریور ماه است، بیان کرد: این موضوع شایعه ای بیش نیست چرا که طاهری با قدرت کارش را انجام می دهد و نیازی به تمدید حکم سرپرستی ندارد.
 
کاشانی در مورد اینکه اسپانسر باشگاه پرسپولیس چه زمانی انتخاب میشود، بیان کرد: طاهری پیگیر این موضوع است و به زودی اسپانسر باشگاه هم انتخاب می کند کار بزرگ نیاز به تفکر بزرگ دارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که تیم فوتبال پرسپولیس در جهت خصوصی سازی گام بردارد تا شاهد پویایی و رشد این تیم باشیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار