رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نگاه مسئولان نسبت به ورزش قهرمانی باید تغییر کند تا وزارت ورزش و جوانان بتواند به تیم‌های دولتی کمک کند.

کاشانی: موانع قانونی ورزش قهرمانی برداشته شود
جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: به هر حال روند تجدید نظر نسبت به ورزش قهرمانی باید صورت بگیرد و موانع قانونی باید بر داشته شود تا مشکلات مالی سرخابی‌ها برطرف شود.

 کاشانی درباره تماسش با مسئولان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: دیداری با نصراله‌ سجادی و مناف‌ هاشمی داشتم آنها بیان کردند که موانع قانونی برای کمک مالی به تیم فوتبال پرسپولیس وجود دارد همچنین تامین اعتبار مالی زمان می‌برد تا وزارت ورزش بتواند به تیم پرسپولیس کمک مالی کند.

 وی تصریح کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان این قول را دادند که نهایت سعی‌شان را می‌کنند موانع قانونی را بردارند تا کمک‌های مالی لازم را به باشگاه پرسپولیس کنند.

 کاشانی در مورد اظهارات طاهری نسبت به کمک 5 هزار تومانی هر هوادار تیم پرسپولیس عنوان کرد: منظور طاهری این بوده که تیم پرسپولیس آنقدر هوادار دارد که با پرداخت 5 هزار تومان می‌توانند به این تیم کمک کنند و نیازی به اسپانسر ندارد.

 وی درباره ارزیابی‌اش از کمک هواداران به باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس برای اجرای این موضوع باید تشکیلات و سازمان داشته باشد تا بتواند به هواداران سرویس بدهد تمام باشگاه‌های دنیا دو نوع هوادار خاص و عام دارند اگر باشگاهی مثل رئال‌مادرید  دچار مشکل مالی شوند آن وقت خواص به کمک این باشگاه می‌آیند تا مشکلاتش برطرف شود.

وی در ادامه عنوان کرد: هواداران خاص باشگاه‌های اروپایی بلیت بازی‌های تیم محبوبشان را یک جا خریداری می‌کنند و با این کارشان درآمدی عاید باشگاه می‌کنند همچنین برای اجرای کمک مالی هواداران باید جایگاه هواداران مشخص شود تا این طرح با موفقیت صورت بگیرد.

کاشانی بیان کرد: هدایتی هوادار خاص است که توانایی حل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس را دارد همچنین باشگاه پرسپولیس باید سازمان یافته هدفمند باشد تا هوادار خاص بتواند به این باشگاه کمک مالی کند.

 رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه اسپانسر این باشگاه چه زمانی انتخاب می‌شود، تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس برای انتخاب اسپانسر با مشکلاتی مواجه است به هر حال قرار بود باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود که اینکار عملی نشد در حال حاضر پرسپولیس یک تیم است که اسپانسر هم فقط می‌تواند بخشی از مشکلات مالی پرسپولیس را برطرف کند.

 کاشانی تصریح کرد: تیم فوتبال پرسپولیس  در آمدش مشخص نیست بر همین اساس هر کسی قبول نمی‌کند حامی مالی پرسپولیس شود، به هر حال پرسپولیس برای حل مشکل مالی نیازمند افکار بزرگ است که مدیران تیم در حال رفع این مشکلات هستند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: به هرحال دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان هستند و این وزارتخانه باید هزینه‌های این دو تیم را به هر شکلی تامین کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار