معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال با بیان اینکه هنوز گزارشی از وضعیت هافبک برزیلی این تیم به کمیته انضباطی نرسیده است تاکید کرد :انتظار داریم پیشکسوتان در وضعیت فعلی حامی استقلال باشند.

محسن بزرگی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه گفته می شود کمیته انضباطی باشگاه درباره وضعیت ریوالدو باربوسا چه تصمیم گیری خواهد گرفت بیان کرد : هنوز گزارش رسمی درباره این بازیکن به دست ما نرسیده است و باید مدیرعامل و معاونت ورزشی باشگاه در خصوص این موضوع نامه ای را به کمیته انضباطی ارائه دهند تا کمیته انضباطی اقدامات لازم را انجام دهد.
وی درباره اینکه کمیته انضباطی چه حکمی را برای حنیف عمران زاده صادر خواهد کرد گفت: در هر صورت پرونده این بازیکن را رصد می کنیم و در جلسه ای که قرار است هفته آینده تشکیل شود به این موضوع می پردازیم.
معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال درباره شکایت علیرضا اکبرپور بازیکن دهه هفتاد استقلال از باشگاه استقلال توضیح داد :انتظار داریم پیشکسوتان در این وضعیت باشگاه را یاری کنند و باید بگویم از این دست مطالبات معوقه کم نداریم اما به مرور این مطالبات پرداخت خواهد شد بهتر است علیرضا اکبرپور برای دریافت مطالبات خود صبر کنند.

انتهای پیام
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، بزرگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار