آبی پوشان پایتخت فردا در هفته ششم لیگ برتر به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،طبق اعلام باشگاه استقلال پس از برطرف شدن مشکل ریوالدو باربوسا، این بازیکن تا زمانی که کمیته انضباطی در خصوص وی رای صادر نکند از حضور در تمرینات آبی پوشان محروم است .ریوالدو که از تمرینات استقلال و اردوی این تیم سرباز زده است در ابتدا باید در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بگیرد و پس از موافقت مظلومی سرمربی تیم در تمرینات این تیم شرکت کند.

(دو پیشکسوت تیم را همراهی می کنند )
دیدار تیم های استقلال و گسترش فولاد فردا ساعت ۱۷ عصر در ورزشگاه اختصاصی گسترش برگزار خواهد شد که در این دیدار اعضای هیئت مدیره آبی پوشان را همراهی نخواهند کرد و با توجه به هماهنگی هایی که علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان انجام داده قرار است دو پیشکسوت همراه تیم به تبریز بروند.

(لیست 18 نفره آبی پوشان مشخص شد )
این طور که به نظر می رسد لیست ۱۸ نفره استقلال برای بازی فردا در مقابل تیم گسترش فولاد مشخص شده است. 
مجید حسینی، کرار جاسم، امید نور افکن، علیرضارمضانی و بهنام برزای نفراتی هستند که از لیست استقلال خط خورده اند .کرار به دلیل محرومیت و سایر بازیکنان با صلاح دید کادرفنی در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفته اند. 

(استقلال بدون حامی مالی !)
همانطور که می دانید حامی مالی لباس پیراهن استقلال نتوانسته به تعهدات خود عمل کند و باید ببینیم ابی پوشان فردا با اسم شرکت مورد نظر حامی مالی خود میدان خواهند رفت یا خیر.


انتهای پیام
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، گسترش ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار