انجمن فرهنگی زنان ناشر که در حال حاضر مشارکت‌ در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت را در برنامه کاری خود قرار داده، در صدد آماده سازی زمینه برای ترجمه چکیده کتاب‌هایش است.

مریم جدلی، رئیس هئیت مدیره انجمن فرهنگی زنان ناشر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشارکت در نمایشگاه بین ‌المللی کتاب فرانکفورت را به عنوان یکی از برنامه‌های ثبت شده در لیست برنامه‌های کاری این انجمن به حساب آورد و افزود: ما هم اکنون در شرف برنامه‌ریزی برای حضور در این نمایشگاه و آماده سازی زمینه برای ترجمه چکیده کتاب‌های ارائه شده به آن هستیم.

وی گفت: انجمن فرهنگی زنان ناشر با 80 عنوان کتاب در زمینه‌های هنر، ادبیات، علمی و رمان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت می‌رود و از برنامه‌های جنبی آن نیز می‌توان به رونمایی از 3 عنوان کتاب اشاره کرد.

رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی زنان ناشر ادامه داد: البته کتاب‌های زیادی برای ارائه به نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت به دست ما رسیدند اما اغلب آن‌ها به دلیل آنکه ترجمه بودند قابل ارائه در این نمایشگاه نیستند.

جدلی اظهار داشت: از کارهای جنبی دیگر ما در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت می‌توان به معرفی برنامه‌ها، اعضا و فعالیت‌های انجمن فرهنگی زنان ناشر اشاره کرد.

وی افزود: حضور در نمایشگاه زنان کار‌آفرین و برگزاری همایش «بانوان و پایداری» از برنامه‌های دیگر ما در آینده نزدیک به حساب می‌آید.

رئیس هیئت مدیره انجمن فرهنگی زنان ناشر خاطر نشان کرد: همایش «بانوان و پایداری» در تاریخ 9 مهر ماه سال جاری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود و در این مراسم زمانی را به رونمایی از اولین جلد کتاب «به هر سینه دلی سنگ» اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار