سرپرست شهرداری کرمان گفت: : زمین برای اجرای تله‌کابین تحویل داده شده، به‌وسیله‌ی سرمایه‌گذار با شرکت خارجی هم هماهنگ شده، کانکس‌های تجهیز کارگاه پروژه نیز هفته‌ی آینده وارد کرمان می‌شوند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ،مهندس علی بابایی افزود: اجرای تله‌کابین 12 تا 15 ماه آینده به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: آقای جوادی مدیرعامل مؤسسه‌ی مالی و اعتباری مؤسسه‌ی عسکریه نیز پیش‌نهاد داده‌ است سه پروژه‌ی بام کرمان، جاده‌ی دسترسی و تله‌کابین هم‌زمان آغاز شوند.

بابایی ادامه داد: قرارداد نهایی هتل بام کرمان نیز آماده است و منتظر برگزاری نشست شورای شهر کرمان هستیم تا مصوبه‌ی شورا را نیز بگیریم.

سیف‌الهی معاون فنی عمرانی استاندار هم در این خصوص گفت: زمین بام کرمان به تنهایی ارزشی ندارد و با قابلیتی که در بام کرمان ایجاد می‌شود، ارزش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: من به‌عنوان شهردار از پنج سال پیش به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار برای بام کرمان بوده‌ام، در این خصوص بارها آگهی داده‌ایم، اما هیچ سرمایه‌گذاری ورود نکرده است؛ ضمن این‌که چهار ماه پیش با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی تمام موارد این پروژه بررسی و صورت‌جلسه شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: هتل ، بام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.