رئیس کل کارگاه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: مقرر شده کلیه این طرح ها شهر کرمان طی مدت زمان 26 ماه آماده بهره برداری باشند

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ،موسی نجفی از فعالیت 178 نیروی متخصص در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) شهر کرمان خبر داد و افزود: از این تعداد نیروی متخصص تنها 5 نفر غیر بومی و مابقی بومی می باشند.

وی تاکید کرد: این قرارگاه به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و به همین منظور مردم شریف کرمان می توانند روز پنجشنبه اولین ستون پروژه پل روگذر شهدای مدافع حرم را مشاهده کنند.

رئیس کل کارگاه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از حمایت های ویژه استاندار از پیشرفت پروژه ها و همکاری دستگاه های اجرایی به ویژه شرکت گاز قدردانی کرد و افزود: با همکاری های صورت گرفته هیچگونه مشکل خاصی در قرارگاه وجود ندارد اما مشکل آب و برق همچنان مانع از پیشرفت پروژه های این قرارگاه شده است.

نجفی از باقی ماندن بافت میدان آزادی شهر کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: مسابقه ای تحت عنوان المان متحرک( ترکیبی از کرمان و کویر) برای میدان آزادی شهر کرمان در حال برگزاری است که طی دو ماه آینده نتایج مسابقه اعلام و طرح اصلی انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: طرح ، قرارگاه خاتم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.