ساری ؛

8 نظریه تولیت برای متولیان موقوفات مازندران صادر شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 38 نظریه تولیت در پنج ماه نخست سال جاری برای متولیان موقوفات استان صادر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده  با بیان اینکه اطلاعات کامل موقوفات و بقاع متبرکه مازندران در سامانه جامع ثبت شد، افزود: این امر موجب شفاف سازی و سهولت در به‌روز شدن اطلاعات و نظارت مستمر و دقیق بر امور ادارات اوقاف و متولیان موقوفات و بقاع متبرکه شده است.

وی به فعالیت سیستم جامع اطلاعات موقوفات در استان مازندران اشاره کرد و گفت: این سامانه جامع زیر نظر سازمان اوقاف راه‌اندازی و یکی از بزرگترین افتخارات اوقاف میباشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در باب صدور گواهی مصرف بر اساس سیره جاریه گفت: گواهی مصرف برای موقوفاتی که دارای وقف نامه نیستند با درخواست ادارات شهرستانها ، و با ارائه مدارک و مستندات ، طبق قوانین موجود ،پس از کارشناسی و تحقیقات لازم گواهی مصرف برای اینگونه موقوفات صادر می شوند.

وی از صدور 470 گواهی مصرف برای موقوفات فاقد وقف نامه در مازندران خبر داد و گفت: این تعداد گواهی مصرف در پنج ماه نخست سال جاری از سوی اداره تحقیق اداره کل صادر شده است.

وی  از صدور 38 نظریه تولیت برای متولیان موقوفات استان خبر داد و گفت: اداره تحقیق با برسی های انجام شده از فعالیت متولیان موقوفات اقدام به صدور 38 نظریه تولیت کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.