معاون راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی در سفر به خراسان رضویاز راه‌های روستایی جنوب این استان بازدید کرد.

به گزارش خرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدحسین میرشفیع هدف از بازديد راه هاي روستايي استان خراسان رضوی را بررسي شرايط زماني و منابع مالي پروژه هاي تعريف شده و همخواني آنها با يكديگر و فراهم سازی كارهاي قانوني مشاركت مردمي در ساخت راه هاي استان عنوان کرد

وی گفت: علیرقم تنگناهاي مالي موجود در کشور، دست دولت براي آسفالت راههاي روستايي بسته نبوده و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته ایم.

معاون راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی افزود: اين سفرها به منظور بررسي روند پيشرفت کار تخصيص قير و منابع مالي براي آسفالت راههاي روستايي انجام مي شود.

میرشفیع با تأكيد بر مشاركت مردمي در حفظ، ساخت و توسعه راه ها گفت: نگهداري و ساخت راه ها هزينه هاي بسيار هنگفتي را بر دوش دولت وارد مي كند كه دولت به تنهايي قادر به تأمين اين منابـع نيست؛ لذا با ايجاد و افزايـش روحيه تعـاون و همـكاري مي توان خود مردم را در نگهداري و ساخت راه ها شريك كرد.
وی با اشاره به اینکه امروز از پرژوه راه های روستایی کبوتر کوه، زیبد، زیرجان،کامه، قاسم آباد، محور کاخک – کریمو، گناباد- کاخک و محور دوم بجستان – فردوس بازدید کردیم، افزود: اعتقاد ما بر این است که باید به مناطق روستایی که انسان هایی صمیمی و قشر زحمت کش جامعه در آنجا زندگی می کنند، توجه ویژه ای شود.

در اين بازديد، حجت الاسلام والمسلمين محمد رجائي نماينده مردم بجستان و گناباد در مجلس شوراي اسلامي با قدرداني از اقدامات وزير راه و شهرسازي و معاونت راه روستايي اين وزارتخانه گفت: خوشبختانه نگاه مجموعه راه و شهرسازی به جاده های روستایی و مناطق محروم نگاه مناسبی است و امیدواریم در سایه این نگاه مثبت ما شاهد حل مشکلات جاده های روستایی شهرستان در آینده ای نزدیک باشیم.

/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.