تبریز؛

تأکید بر تقویت ورزش های پایه در شهرستان اهر

فرماندار شهرستان اهر، بر تقویت ورزش های پایه در شهرستان اهر تأکید کرد.

تأکید بر تقویت ورزش های پایه در شهرستان اهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سید محمد عابدی، در مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال در شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه شهرستان اهر یکی از قطب های ورزشی در استان است و مقام آوران زیادی در رشته های مختلف ورزشی دارد لازم است ورزش های پایه در رده های مختلف سنی و به خصوص از سنین پایین تقویت شود تا شاهد ظهور  ورزشکاران موفق در رشته های ورزشی باشیم.

وی با بیان اینکه در کنار توجه به ورزش های قهرمانی باید به سلامت سایر مردم نیز توجه شود افزود: برای داشتن جامعه سالم نیز در کنار ورزش های قهرمانی،  باید به ورزش های همگانی نیز توجه ویژه ای شود و با فراهم کردن امکانات لازم زمینه ورزش کردن اقشار مختلف نیز فراهم شود.

فرماندار شهرستان اهر گفت: تلاش مسئولان شهرستان اهر نیز این است تا حد امکان با تأمین امکانات مورد نیاز زمینه فعالیت ورزشکاران و اقشار مختلف فراهم شود و شاهد توسعه ورزش باشیم.

عابدی از دانش آموزانی که در رشته های مختلف ورزشی و به خصوص فوتبال فعالیت می کنند خواست در کنار ورزش از تحصیل نیز غافل نشوند و با ادامه تحصیل در کنار ورزش افراد سالم و مفیدی برای کشور در بخش های مختلف که جامعه به آن نیاز دارد باشند.

در این مراسم رئیس هیئت فوتبال شهرستان اهر نیز گفت: 250 نفر فوتبال آموز در قالب 3 مدرسه فوتبال در طول تعطیلات تابستان آموزش های لازم در ارتباط با فوتبال دیدند.

ابوالفضل کارگر، با بیان اینکه یکی از مدارس فوتبال متعلق به هیئت فوتبال شهرستان و دو مدرسه دیگر خصوصی بود گفت: ۶ نفر از مربیان فوتبال شهرستانی این مدارس را اداره کره و کار آموزش فوتبال آموزان در 3 رده سنی را برعهده داشتند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.